Sy upp jockeydress/jacka

Cambrie

Trådstartare
Jag skulle behöva sy upp en jockeydress/jacka i mina färger till montén. Var kan man göra det?

Sv: Sy upp jockeydress/jacka

Tränare Jan-Erik Pettersson jägersro har en fru, Eva, som syr dressar.
Nummer hittar du på galoppsport eller jägersro hemsida.

Våra är från Eva, jättefina. Bor i Sthlm men blev rekomenderad att köpa från där ner :)

Senast ändrad av en moderator:

Jag skulle behöva sy upp en jockeydress/jacka i mina färger till montén. Var kan man göra det?

Jag beställde en dress + hjälmöverdrag från Hylands Sportswear. Blev hur nöjd som helst. Beställde även ett par matchande blinkers till. Tog 10 dar innan jag fick hem den.(Tillverkas i Australien)

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har en väldigt frustrerad tjej här hemma just nu. Hon vill snickra, sy och skapa saker och vi har inte riktigt rätt material till...
2
Svar
29
· Visningar
1 979
Körning Hej, jag Håller på att sy ett kuskförkläde men saknar mönster och har aldrig sett ett irl. Har sytt flera kjolar dock så har utgåt från...
Svar
1
· Visningar
996
Utrustning Tenderar att svullna en del om benen vilket gör att jag vissa dagar knappt får på mig mina ridstövlar. Brukar lyckas pressa igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 470
Senast: MiniLi
·
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
25
· Visningar
1 560
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar