Sy egna hästgrejer nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Sy egna hästgrejer nr 4

jag hade nog tagit den vänstra västen. är svårt att säga när man bara ser en bild,men det känns som att den är högre i sidorna=färre sömmar att sy för dig. till mitt ländtäcke gick det åt tre västar har jag för mig.
jag hade nog låtit bli att sätta fickor på täcket, hellre ordnat någon slags minimal sadelväska eller liknande. känns som att det kommer dunsa annars.

tack för tipsen om ländtäcket :D

nu har jag en ide om mina stigbygelsskyddare
show.html

Kl

Nu har jag varit och shoppat band på p*nduro ^^
Imorrn bar det av till secondhand hästshopen för att handla pannband och sedan ska det bli färgglada pannband till folket i julklapp :D

Lämnar ett avtryck så jag hittar tillbaka.. Nu ska jag leta gamla prylar att göra om...:D

man kan inte göra ett Otto S pannband..

däremot kan man göra ett eget pannband med strass!

hej vill du fixa film på diamant flärningen med?? :p med 2 färger ;D TACKPÅ FÖRHAND!!! mvh lina

har jag förstått rätt om jag säger att det är vaxduksöverdrag till stigbyglarna? är det inte smidigare att bara torka av stigbyglarna? om du kör med metallstigbyglar alltså. hade du nån lösning så gummiplattan var utanför vaxduken? för annars blev det nog halt som %&¤&.

det var nice... :p
jag hade nog försökt dölja kanten lite på något sätt oxå iofs :o
men jag kan inte ens fläta så, så jag kasnek inte skall säga något :p

KL

Ska ta och sy ett sadelöverdrag, känns som det borde vara enkelt och ja, jag behöver ett. Wish me luck :D

en del av dem var snygga..och andra var bara för mycket.. :D
(det längst ner t.ex.. :eek: tycker inte ens att det är fint längre när det blir "allt på en gång" :devil:)

KL igen

Någon som vet om "Hugin" är ett bra maskinmärke? Har en gammal här hemma och funderar på att använda den och ev. laga eller köpa ny!

*kl*

Fy fan vad ni alla är duktiga :love: Önskar att jag vore duktigt på sånt med, haha!
Älskar LYRAZELs pärlbannband, skulle kunna ge vad som helst för ett sånt :love::love:
JAG ÄR AVUNDSJUK PÅ ER :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jaha, eftersom ingen annan tog initiativet gjorde väl jag det. Eftersom det var närmare 1500 inlägg i förra tycker jag att vi behöver en...
16 17 18
Svar
348
· Visningar
67 052
Senast: Plantan
·
S
  • Låst
Utrustning Ja här kommer då den femte uppföljaren! Det börjar bli många inlägg i den förra så kan vara svårt att hitta. Här lägger vi upp...
74 75 76
Svar
1 503
· Visningar
358 280
Senast: alehajo
·
S
  • Låst
Utrustning Eftersom det blir svårt att hitta i den förra sytråden startar jag en ny. Här lägger vi in sådant vi mer eller mindre skapat själva...
22 23 24
Svar
472
· Visningar
60 700
Senast: Sparf
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Kemnevall sadel