Sy egna hästgrejer, 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Sy egna hästgrejer, 3

Blir mer och mer förtjust för varje gång jag ser biolderna! :love:

nyaste pannbandet:
080410008.jpg

080410005.jpg

det är svårt att få rätt färger på fotot. det är svart, vinrött och vitt.
ska göra rosetter till det också

och ett äldre, som jag inte visat i tråden än:
lila och vitt, första bilden visar färgerna bäst
IMG_2139.jpg

här lyser solen in genom fönstret och gör det vita bländande ;)
IMG_2140.jpg

Också snyggt gjort! Du gör snygga pannband! Är det svårt att göra eller tar du bara ett gammalt pannband och lindar om på den?

jag använder nya köpta pannband.
har väldigt många meter med satinband hemma, så för mig är det bara att fraka och välja och försöka hitta på roliga mönster.
det kan vara svårt i början, när man ska lista ut hur banden ska läggas för att det ska bli samma mönster hela tiden. men när man väl kommit på det går det som en dans

japp.
man kan göra egna också, men jag har kommit över ganska många billigt (utförsäljning är bra ;) ) så jag använder färdiga

Ha ha, så du har lagt in här också!:)
Då måste jag lägga in några av mina här med!:angel:
CIMG1056.jpg

CIMG1059.jpg

Nu har jag sytt och sytt.. och halva schabraket är färdigt lagom till att symaskinen börjar strejka.

Att schabrakets form ser lite skumt ut i den vinkeln, får ni helt enkelt leva med ;)

DSCN8600.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 469
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·
Hemmet När jag läser i forumet inser jag att jag är långt ifrån ensam om att ha svårt att "få det gjort" när det gäller vardagssysslor - det...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 903
Senast: Habina
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
102 922

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka