Swarovski bling bling kristaller

A

Amsterdam

Jag bara älskar bling bling på hjälmarna :bump: är det någon som har lite bilder på några? eller vilka som gör det på hjälmarna?
Såg några på hastnet men de var inte min storlek :cry:
Tacksam för svar och bilder :love:

Sv: Swarovski bling bling kristaller

Man kan ju nästan fundera om du är Sander som säljer dem och skriver här för att göra reklam?

Man kan ju nästan fundera om du är Sander som säljer dem och skriver här för att göra reklam?

Men varför skulla det vara de, behöver ju inte vara de! :confused: Kan vara men behöver ju Intee

haha nej men det är hon som säljer tror jag! Jag undrar bara om man kunde få lite tips kankse men tydligen inte..:confused:

Jo om du hade läst mitt inlägg från början så hade du nog förstått :) Jag bara undra om det var någon som hade lite bilder på sådana hjälmar eller tips om vem som gör det .. Mer än tina lunds syster då..

Finns nån hemsida eller dylikt med bilder?
tinas syster, har hon nån hemsida?

Och annars, får du väl köpa nån halvbillighjälm, lite lim och lite strass-stenar på typ panduro och testa dig fram och se om du blir nöjd.

Men herregud, det vore väl en sak om TS tydligt skulle visa tecken på det men det verkar bara vara en helt vanlig fråga i stil med alla andra blingbling trådar som funnits tidigare.

Va inte så misstänksam :)

Tack :-) det var just de jag funderade på aja får försöka googla lite eller testa din ide :love: tack!:)

om man tittar på bilderna på dem hemsidan så skulle jag nog göra det själv. det såg ju ut som värsta hemmafixet.

det är "värsta hemmafixet" det är två 13-åringar som gör grejerna..

det är "värsta hemmafixet" det är två 13-åringar som gör grejerna..

Ja, och läser man deras gästbok så blir man ju mörkrädd över hur otrevliga de verkar vara, dåliga på att ta kritik.

1100 spänn är mycket för en så där slaffsigt blingad hjälm,
då fiffar man ju det minst lika bra själv.

ja jag kunde förstå det. sånna pärlor kan man köpa på öb så kan man göra det själv. för det var INTE snyggt gjort..

Hade visserligen inte tänkt skicka iväg mina grejor, utan isåfall fixa bling blinget själv. Fast nae, jag har ändrat mig ;) Köpte sporrar med tre rosa pärlor på varje sida ist :) dyra, men grymt söta :love:

Oj hjälp dom där skulle jag aldrig skicka någonting till, säger som andra ser ut som värsta hemmafixet, med jättefult "bling, bling" (glittrar ju inte ens om det) man skulle ju kunna göra det mycket bättre själv. och sedan att dom skriver ta dej i r*ven till dom som tycker att det är dyrt, eller som säger sanningen om att det faktiskt inte var så bra gjort :eek::crazy:

knapp.
de där va inte snyggt gjort, va väldigt slarvigt gjort tyckte jag :o

har blingat min mobil förra året hos crystalique.se, du kan ju maila och fråga dem om priser. Vet att de använder riktiga Swarovski-kristaller och ett proffsigt jobb.

håller med alla här ;)

men kan inte hitta deras GB ... vart?

Liknande trådar

Dressyr Jag hittade en litteraturstudie med ovanstående titel, lite äldre så jag kan inte förstå att jag tidigare helt har missat den...
2
Svar
35
· Visningar
3 146
Senast: Badger
·
Hemmet Hej! Är det någon händig själ där ute som svara på lite frågor angående slipning av bord. Det här bordet (se bild) skulle jag vilja...
Svar
2
· Visningar
477
Senast: Cattis_E
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
403
Senast: Lavinia
·
Hundavel & Ras Jag hade tänkt starta en tråd för oss med chinese crested för längesen men tvekade lite om det är någon idé eller om det blir en helt...
Svar
1
· Visningar
861
Senast: Haruka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg