svullnad på blygbenet??

Status
Stängd för vidare inlägg.
G

gwennie

någon som har varit me om samma sak?? jag är gravdi i 5:e månaden och har en svullnad på vänster sida överblygbenet,som en tennisboll.lite svårt att beskriva . barnmorskan visste inte vad det var.har väldigt ont där.någon som ev vet vad det kan vara??
 
Sv: svullnad på blygbenet??

Någon sorts inflammerad talgkörtel typ böld? Tycker du ska söka läkare och få det ordentligt kollat. Kan ju hända att den behöver öppnas och att du behöver antibiotika. Låter ont, kan du ha kläder på om den är stor som en tennisboll?????

pemi
 
Sv: svullnad på blygbenet??

hon ville vänta lite och se så att ev svullnaden går ner. men hon sa även att det kan vara ett bråck.
 
Sv: svullnad på blygbenet??

Jag fick ett bråck precis nedanför blygdbenet när jag var gravid. Det var j--ligt obehagligt, men försvann efter förlossningen. (Kul att höra va, när du bara är i 5-e månaden :smirk: ) Jag hade trosor med gördel för att försöka hålla upp magen lite och minska trycket nedåt. //Kopia
 
Sv: svullnad på blygbenet??

usch...jaghar iallafall fått en tid hos en läkare på tisdag.jag kan inte ens städa el stå upp länge för då blir det mer svullet:cry:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 139
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 482
Senast: Modest
·
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
896
Senast: bobbbo
·
Kropp & Själ Förra året gick jag till vårdcentralen för att jag tyckte att jag hade lite förstorade lymfkörtlar runt halsen. Men speciellt en...
Svar
3
· Visningar
617

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp