svullen/öm i ljumskarna

urkella

Trådstartare
Bebb visade väldigt tydligt obehag när jag kollade igenom henne idag, hon blev så arg att hon försökte bita mig 2 ggr när jag kände på henne vid ljumskarna, hon har aldrig försökt bita mig innan. Detta obehag visade hon på båda sidorna, tycker att hon kändes spänd men har aldrig tänkt på det innan så vet inte om det ska va så eller inte :crazy: varför kan dom börja ömma vid ljumskarna/skapet eller vad det nu heter..

Sv: svullen/öm i ljumskarna

Har hon inte varit så innan då?

Mitt ena sto är extremt kittlig där. När jag klipper henne får jag lämna en "buske" där för man kan inte ens nudda henne. :)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 101
Senast: Johanna1988
·
Träning hej, har haft min ponny som är från irland i snart två år (blir 8 i år) o i början var han livrädd för bommar på marken, alltid jätte...
Svar
9
· Visningar
1 790
Senast: sorbifolia
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
27
· Visningar
5 764
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 098
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka