Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi tänker nog ganska lika.
Många säger "hellre ADHD än död unge" och ja det är ju sant men hjärnskador utläser jag till mer än ADHD...
Min åsikt: Man skrämmer upp folk lite väl mycket.
LänkFoster hos gravida kan bl a drabbas av hjärnskador med autism och Damp/ADHD som följd. Också utvecklingen av hjärnan hos barn i åldern upp till tio år kan hämmas av etylkvicksilvret. Sedan kan vuxna som har en ärftlig känslighet för kvicksilver få sjukdomssymtom. Av de tre riskgrupperna är de vuxna de minst utsatta.
Det varnas ju från vissa håll för dom vaccinationerna också
Länk
Jag vet inte vad jag ska tro. Eller göra. Jag har hursomhelst en halv månad kvar att fundera innan det ens blir aktuellt...
vård i västra götaland skrev:Varje dos vaccin innehåller 5 μg (mikrogram) tiomersal. Det understiger Livsmedelsverkets gränsvärde för kvicksilver i barnmat – 5 mikrogram per 100 gram barnmat. 5 μg (mikrogram) är ytterst lite och bedöms inte ge risk för några allvarliga biverkningar. Gränsvärdet för barnmat är dessutom anpassat för regelbunden konsumtion, medan vaccinet bara ges två gånger.
Läs mer på Läkemedelsverkets webbplats.
Nja, lite bättre på att räkna är jag, det är fler än du som säger det.
Ang. kvicksilver i sprutorna - bra att veta, har du källa? (jag tror inte att du hittar på men skulle vilja läsa själv )
Tack. En sista fråga:
Varför måste en bebis på 8 kg ta lika mycket vaccin som en vuxen man på 100 pannor?[/QUOTE]
Ingen som vet?
Hörde förresten igår att läkare i Finland låter bli att vaccinera sig med motiveringen "tar jag vaccinet blir jag sjuk i två dagar, får jag influensan blir jag sjuk i tre dagar".