Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej dom sov inte på saken, vaccinet har alltid vart godkänt från 6 månader men de godkände inte det här i sverige för man då inte visste vilka biverkningar barnen som är så små får. Det vet man idag och därför har de godkänt de från 6 månader även här.
Precis som de ändrat att det faktiskt räcker med 1 dos för att ha ett bra skydd.
Min dotter är också vaccinerad ( igår ), det känns rätt att låta henne vaccineras nu när det blev tillåtet att vaccinera från 6 månader ..
Vi kan inte isolerar oss helt, vi behöver vistas ute bland många människor då och då, vi bor i en stor stad där många människor bor/besöker ( kommer / går ), nej det känns helt rätt att vaccinera!
Precis som de ändrat att det faktiskt räcker med 1 dos för att ha ett bra skydd.
Barn ska vaccineras två gånger om de har fått en halv dos, ialla fall min 4 åring och 7 åring, vi vaccineras oss idag och fick veta att vi skulle komma tillbaka och vaccinera igen om 3 veckor, men inte jag som är vuxen som fick en full dos.