Svenska serietidningar för vuxna?

Precis stereotyper är väl det sista man vill pracka på nyanlända. Och vem begriper Helge eller 91;an utan anknytning?

Om man vill gå riktigt långt tillbaka i tiden (yngre stenåldern) så finns det Åshöjdens BK som kämpar sig upp division för division. Tänker att fotboll är något som brukar gå hem bland yngre killar. Ingen aning om man fortfarande kan få tag i den. Den är också sådär lite 70-tals flummig med emfas på jämställdhet och liknande så som jag kommer ihåg den så den har nog åldrats ganska bra i jämförelse med tex Tintin.

https://seriewikin.serieframjandet.se/index.php/Åshöjdens_BK

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 322
Senast: Johanna1988
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag... 2 3
Svar
49
· Visningar
7 689
Senast: IngelaH
·
Skola & Jobb Hej! Jag känner att jag är alldeles för gammal för att fortfarande inte veta vad jag vill "bli när jag blir stor" (jag är 33 år)... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 249
Senast: starcraft
·
Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
6 059
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tovig katt
  • Bråkande hundar