Svenska Hollywoodfruarna (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tror jag lägger @Mirtai åt sidan för hennes vilja att ha q som god väger över.

Och även om jag haft svårt att se bumpo som ond iom rösten på hemlig så när IA inte var fårulven så öppnar det för att bumpo/@Hedinn är det.

Det förklarar ev varför hemlig hamnade i det prekära läge hon gjorde i DL1, hon var antagligen solokvist.

Så då står jag med @Cruella_DeVil och Hedinn framför mig.

:banghead:

Nämen Paowsy darling, hur kunde du missa årets händelse!!
Titta på en inspelning, en eftersänding av ett B-evenemang när det var Oscar´s i natt!! :eek:

Vilken fantastisk show!
Och min gullplutt Leo fick äntligen sin lilla staty, ja sa ju de till han när vi dejtade att en dag skulle han få en. Inte visste jag att det skulle dröja så länge bara.....

Å vad kul för den där svenskan.. men jag fattar inte riktigt - hon blev prisad för att vara en danish girl?? O_o

Asså, jag är helt slut, så jag ska nog ta å koja nu.....

Dröm sött

xoxoxo :heart

Titta på en inspelning, en eftersänding av ett B-evenemang när det var Oscar´s i natt!! :eek:

Vilken fantastisk show!
Och min gullplutt Leo fick äntligen sin lilla staty, ja sa ju de till han när vi dejtade att en dag skulle han få en. Inte visste jag att det skulle dröja så länge bara.....

Å vad kul för den där svenskan.. men jag fattar inte riktigt - hon blev prisad för att vara en danish girl?? O_o

Dröm sött

gött !! Ett beskydd som använts rätt! antingen från brevis eller ängeln!:)

Om inte ett beskydd hamnade i lyan. Men jag tror att det är väldigt osannolikt med tanke på att de flesta verkar ha koll på i alla fall några goda.

det skulle vara om ett beskydd hamnade i lyan, ulven skyddade sig själv och käkade sedan sig själv. Kan ju såklart ha hänt. Men jag hoppas att brevis lyckades pricka en god. Om det nu var det beskyddet som användes, det kan ju ha varit ängeln också

det skulle vara om ett beskydd hamnade i lyan, ulven skyddade sig själv och käkade sedan sig själv. Kan ju såklart ha hänt. Men jag hoppas att brevis lyckades pricka en god. Om det nu var det beskyddet som användes, det kan ju ha varit ängeln också
Absolut kan det ha varit ängeln. Vill bara inte helt glömma bort det tänkbara scenariot. Även om jag som sagt inte tror att det har hänt.

ja men det är inte det jag menar :) utan just om det bara kommer en öppen röst i leken och ingen dold- för det faller nog inte inom samma regel ( skulle jag tro? )

Om vi låtsas att ja är fårulven å ska iväg nånstans. Ja röstar på Paris i leken och hinner sen inte få iväg min dolda röst (internet kraschar säger vi), så räknas det som att ja inte röstat alls. Däremot är det ju inte ok enligt reglerna, så LL kommer påpeka det.

jag tror att ANW kan vara rätt ute med att begränsa till cruella och hedinn Kan man få hoppas att nån av dem är omfrågad inatt av BW? Den omfrågade kan ju inte vara BW? För min del är det BW och fårulven det gäller att placera i pusslet -övriga platser har jag fått grepp om tror jag.

Vilken fantastisk show!

Dröm sött

På vilken kanal var det Oscar? Misstänker att jag sussade ganska gott när det väl satte igång. Oavsett så var jag nöjd med att se B-evenemanget, nu har jag koll på att jag inget missat. ;)

Om vi låtsas att ja är fårulven å ska iväg nånstans. Ja röstar på Paris i leken och hinner sen inte få iväg min dolda röst (internet kraschar säger vi), så räknas det som att ja inte röstat alls. Däremot är det ju inte ok enligt reglerna, så LL kommer påpeka det.
ok:)

På vilken kanal var det Oscar? Misstänker att jag sussade ganska gott när det väl satte igång. Oavsett så var jag nöjd med att se B-evenemanget, nu har jag koll på att jag inget missat. ;)
Kanal!? Man var väl på plats!! :angel:

Var du tvungen att se eländet för att förstå det... :p:angel:

jag tror att ANW kan vara rätt ute med att begränsa till cruella och hedinn Kan man få hoppas att nån av dem är omfrågad inatt av BW? Den omfrågade kan ju inte vara BW? För min del är det BW och fårulven det gäller att placera i pusslet -övriga platser har jag fått grepp om tror jag.
BW tror jag mig ha koll på, det är nog en bybo jag saknar. :p

Jag var ju inne på dem igår också. Ska kolla igenom allt idag och se vad jag kan hitta!

BW tror jag mig ha koll på, det är nog en bybo jag saknar. :p
Det jag saknar mest av allt är en fårulv. Ett par goda roller saknar också specifik ägare, men jag har ett par kandidater till varje.

Ska försöka gå igenom de senaste händelserna igen. Jag har fortfarande inte fått grepp om när Mirtai blev god. För min del står det mellan henne och Hedinn. Cruella_DeVil vill jag ska vara god, men kan ni övertyga mig om motsatsen så varsågod. Jag vet ingenting känner jag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eftersom Robinson the Love Edition lades ner efter förra säsongen och de Svenska Hollywoodfruarna slåss mot vikande tittarsiffror så har...
75 76 77
Svar
1 531
· Visningar
44 316

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka