Svensk Ridlärare 1

Fossing

Trådstartare
På Strömsholm! Någon mer än jag som ska söka? Någon som har gått den nyligen (den hette biträdande ridinstruktör tills alldeles nyss tror jag) och kan berätta lite om hur det är?
Eller om ni har gått någon annan kurs på Strömsholm, berätta! Jag har aldrig varit där ens :p

Jag jobbar som ridlärar"lärling" nu, men vill ha lite mer kött på benen innan jag går upp och tar examen. Tänkte att 20 veckor var lagom lång tid att vara borta hemifrån :D

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 489
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 538
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Kära Buke! Jag har ett problem som jag skulle behöva vädra/be om råd. Jag har förstått att det här på hund finns en massa erfarna... 2
Svar
37
· Visningar
4 016
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Det här blir det mest privata jag skrivit. Och jag har ALDRIG tagit upp det med någon, men jag har utvecklats någon sorts sexuell ångest... 2 3
Svar
54
· Visningar
9 362
Senast: ekra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• 12 kvm utbyggnad?
  • Maxdos mediciner
  • Vilken bok/bokserie ?

Hund, Katt, Andra Djur