Ingen förklaring till varför inlägg tagits bort? Censur utan förklaring även på bukefalos,
? Vore fint om jag fick en så jag vet hur jag
får svara vänstern. Hur man svarar högern och eller vilka epitet man sätter på dom verkar inte finnas några begräsningar för....
S kommer inte få majoritet. S kommer strunta i att VP har representanter med terroristsympatier eftersom dom själva har svårt att motstå terrorromantik. De är även våldsamt förtjusta i miljöextremism så självklart kommer MP få hänga med och så centern. Om C och S skulle lyckas få egen majoritet tänker jag att MA ställer MP och V åt sidan, men det scenariot är högst osannolikt.
Inte nu -men S vill ha makten och bryr sig inte så mycket om Sveriges bästa såååeee.......om några år med andra ledare kan det mycket väl vara möjligt.
Jag tycker Tidöregeringen var väldigt tydliga (innan de bildade Tidö) med att SD skulle hänga regeringen i kjolarna? Däremot var vänstern så arga på det och gav L och ger fortfarande L en massa skit och försöker på alla sätt att söla ner dom. Jag röstade på L