Svårt välja rätt stallvärmefläkt

Sv: Svårt välja rätt stallvärmefläkt

Det stora problemet tycker jag element! Kunskapen om vilken IP-klassning som krävs är pinsamt låg och dessutom är det istortsett OMÖJLIGT att hitta ett element som har rätt IP-klassning till ett vettigt pris!

Sv: Svårt välja rätt stallvärmefläkt

Det stora problemet tycker jag element! Kunskapen om vilken IP-klassning som krävs är pinsamt låg och dessutom är det istortsett OMÖJLIGT att hitta ett element som har rätt IP-klassning till ett vettigt pris!

Ja jag fattar inte varför de inte kan bygga tex en lysrörsarmatur som är godkänd för stall som INTE kostar 800 spänn plus moms eller mera eller varför element och liknade kostar 5 ggr mer än vanliga.

Men som vanligt tror väl tillverkare och säljare att höstfolk är miljonärer....:crazy:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 815
Senast: Cissi_ma
·
Hundhälsa Det verkar ju numera generellt finnas en övertro på att blandraser är friskare än renras hos gemen man och nu pekar en studie på att så...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
8 398
Senast: YlvaG
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 781
Senast: Shpongle
·
  • Artikel Artikel
Dagbok "Klart hon ska ha något gott..." - och ändå är det JAG som uppfödare, som lärt mig via kurser, samt under alla år med katter som har...
Svar
2
· Visningar
508
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama