Svart hjälm och mörkblå kavaj?

LouiseN

Trådstartare
Kan man ha det?:D Eller borde man abslout ha svart kavaj om man har svart hjälm?:p Kanske någon som har en bild på en svart hjälm o blå kavaj?

(Det gäller en blå animo kavaj och en svart GPA highlight hjälm)

Haha ja vet helt onödigt tråd, men jag sitter och funderar lite;)

Sv: Svart hjälm och mörkblå kavaj?

ja, varför inte?

tycker personligen att det ser för mkt ut att alltid färgmatcha hjälm-kavaj (tänk de som har röda kavajer? eller rutiga? ;) )

har tyvärr inget foto tillgängligt men har sett otaliga bevis på att det fungerar!

/ferra med grå kavaj och svart hjälm

Jag tycker också det är ok. Du har ju svarta stövlar så svart går ju både i hjälmen och stövlarna. Jag har brun kavaj men svart hjälm och stövlar. Hade även blå kavaj förut med svart hjälm och stövlar, ser helt ok ut.

svart hjälm kan du ha till viklen kavaj som helst. svart funkar med allt :) en mycket bra färg

Klart det går :) Annars får du väl rida snabbt så att ingen hinner se färgerna :D :rofl:

Såhär ser jag ut i blå/svart. Var större skillnad på den blå hjälmen jag ville ha än den svarta om man jämförde mot kavajen :p

IMG_5638.jpg
[/IMG]

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
641
Senast: cowgirl81
·
Kläder & Bli fin Allvetande o allsmäktige Buke, jag behöver hjälp att tänka! Min autistiska hjärna gillar inte luddiga begrepp och otydliga klädkoder... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 395
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 361
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 698
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31