Svårt att sälja katt?

Sv: Svårt att sälja katt?

Uppdatering:

Idag så flyttade kissen till sitt nya hem 8 km från mig :)
Dom nya ägarna har lovat kontakta mig om det skulle uppstå problem & då återlämna kissen.
Dom var jättetrevliga, mor & dotter

Känns lite tomt, ett yrväder mindre som hänger i gardinerna & dinglar :p
Kommer att sitta på nålar tills dom ringer & avger rapport hur det går om någon dag. :crazy: Vill ha kvitto på att allt gått bra & kisse funnit sig tillrätta.

Slutet gott allting gott så långt *håller tummarna*

Sv: Svårt att sälja katt?

Vad skönt att du verkar ha fått tag på ett bra hem åt kissen! Trägen vinner eller hur är det man säger? ;)
Hoppas nu att allt går bra och att kissen får ett livslångt gott hem hos sina nya ägare! :)

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 846
Senast: Anonymisten
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 566
Senast: Skjøldur
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 693
Senast: Lhas
·
Kropp & Själ Var till vc idag för min andra dos av järn intravenöst, fick en förra veckan också. Fick vänta ett tag efter bokad tid vilket jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
8 897
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar