Svar, snabbt!!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare LitenC
  • Startdatum Startdatum
Sv: Svar, snabbt!!

**KL**
nappflaska.. Har inte ens funderat på att jag ska ha en sådan. Tack för tipset, lika bra att shoppa en sådan.. Rosa eller blå eller finns det mer neutrala? ;) Tack för tips!
U

**KL**
nappflaska.. Har inte ens funderat på att jag ska ha en sådan. Tack för tipset, lika bra att shoppa en sådan.. Rosa eller blå eller finns det mer neutrala? ;) Tack för tips!
U

Du får ha en varje sort.
Men kan väl inte nappa en hingstunge med en rosa flaska..ju :eek: ;)

A;

Du får ha en varje sort.
Men kan väl inte nappa en hingstunge med en rosa flaska..ju :eek: ;)

A;

Nä det går ju inte:D
Själv hade jag en väldigt kill/tjejneutral. Min lilla kille fick första timmarna dricka ur en nappflaska med Nalle puh som står och tittar djupt i sin honingsburk:D
Och han skäms inte för det. Tror jag:angel: (hoppas han inte fick men för livet)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 228
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
5 000
Senast: Anonymisten
·
Hästvård Min häst fick efter skoning (ca 30 min), flera konstiga symptom! Efter att hovslagaren var klar, ville han se att häst var ok, vilket...
Svar
11
· Visningar
2 318
Senast: mily
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 927

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka