svamp/torsk i munnen

B

Blixtra

Då ska man pensla med whishyvatten, detta då natriumbikarbonat hjälper. Men de hade inget wishyvatten i affären bara div. ramlösor och ett vatten som heter SODA från spendrups. Det vattnet innehåller natriumvätekarbonat, är detta samma sak? Jag köpte den iallafall. Men blir lite osäker på om den är verksam.
 
Sv: svamp/torsk i munnen

eller lös upp lite bikarbonat från kryddskåpet i vatten och pensla... :idea:
(funkade jättebra på den av mina bäbisar som fick torsk i munnen)
 
Sv: svamp/torsk i munnen

eller lös upp lite bikarbonat från kryddskåpet i vatten och pensla... :idea:
(funkade jättebra på den av mina bäbisar som fick torsk i munnen)

Så välsorterat kryddskåp äger inte jag :D. Sonen är 1½år, lättare att få honom att dricka en att pensla något också. Han har nyligen blivit vacc. och strax innan det åt han penicillin pga öronen, så han har väll varit nedsatt och därför fått svamp i munnen- Jag hoppas att vi får bukt med det för han har ont och vill inte äta :cry:!

Men tack ändå för tipset, alltid bra att veta :bow:!
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 375
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 066
Senast: Rosett
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 215
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 319
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp