Svamp som ser ut som persikor

Centaur

Trådstartare
Hittade tre svampar som såg exakt ut som persikor! Färgen, strukturen, känslan. Vågade inte testa om den smakade persika... :p
Har aldrig sett något liknande och hittar inget när jag googlar heller.

Är det några svampkunniga här som vet vad det är för sorts svamp?

Hittade tre svampar som såg exakt ut som persikor! Färgen, strukturen, känslan. Vågade inte testa om den smakade persika... :p

Nää. Googlar man får man bara upp Bukefalos-tråden som jag just skriver i.

@Gunnar; det är hopplöst att 4h gamla Bukefalostrådar dyker upp som toppresultat oavsett vad man googlar på. Rena rama Wikipedia.

Åå kan det vara bombmurklor? De är superduperovanliga och fridlysta! Ring nån ekolog på kommunen så blir de eld och lågor!

Nää. Googlar man får man bara upp Bukefalos-tråden som jag just skriver i.

@Gunnar; det är hopplöst att 4h gamla Bukefalostrådar dyker upp som toppresultat oavsett vad man googlar på. Rena rama Wikipedia.
Men åtminstone jag ser Buke som ett slags svensk Wiki vad avser hästfrågor...

Lite spretigt, men det finns oerhört många bra och kunniga trådar runt hästeri.

Liknande trådar

Mat Så jag har varit bortresta till och från under de senaste 3 veckorna. Har nu under kvällen hittat 3-4 kryp i skafferiet. Ser ut som små...
2
Svar
37
· Visningar
1 417
Senast: Badger
·
Mat Allvetande buke! När jag gick i grundskolan 2001-2011, så serverades på fredagar alltid soppa och mjukt bröd. Det bästa var de fredagar...
Svar
7
· Visningar
781
Senast: cambodia
·
Utrustning Vad finns det för säkra färger att använda för att måla häst med? Tanken är att måla en svart häst med vita zebra-linjer, så någon vit...
Svar
6
· Visningar
627
Senast: WildHorse
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 617
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar