Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hittade tre svampar som såg exakt ut som persikor! Färgen, strukturen, känslan. Vågade inte testa om den smakade persika...
Har aldrig sett något liknande och hittar inget när jag googlar heller.
Är det några svampkunniga här som vet vad det är för sorts svamp?
Hittade tre svampar som såg exakt ut som persikor! Färgen, strukturen, känslan. Vågade inte testa om den smakade persika...
Nää. Googlar man får man bara upp Bukefalos-tråden som jag just skriver i.
@Gunnar; det är hopplöst att 4h gamla Bukefalostrådar dyker upp som toppresultat oavsett vad man googlar på. Rena rama Wikipedia.
Jag följde ditt tips och någon hade frågan efter samma persikaliknande svamp, fick svaret Prickmusseron?kolla i facebookgruppen Svamp-klapp. De är rent obscent kunniga
Åå kan det vara bombmurklor? De är superduperovanliga och fridlysta! Ring nån ekolog på kommunen så blir de eld och lågor!
Men åtminstone jag ser Buke som ett slags svensk Wiki vad avser hästfrågor...Nää. Googlar man får man bara upp Bukefalos-tråden som jag just skriver i.
@Gunnar; det är hopplöst att 4h gamla Bukefalostrådar dyker upp som toppresultat oavsett vad man googlar på. Rena rama Wikipedia.
Blodsopp?Djävulssopp?