Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det tråkiga är bara att han verkar ha kommit på min ide. Jag vet inte hur... Men han gissade på ngt liknande idag när han gissade sin julklapp (vilket han alltid gör... Han är som ett barn ) men han har ju ingen aning om hur jag paketerar det hela Om han nu inte läser här... Hmm... Boll, blir det något stängt forum snart?
Ang det du skrev om halsen. Jag hade ngt liknande efter att jag var sjuk förra månaden och hade ganska mkt panik över dt... Dt gick dock över efter ngn vecka och jag slutade att panika Men det är ju säkert inget farligt. Och skulle det inte vara bättre efter jul så gå å kolla. Men tänk inte mer på det nu! (Säger tjejen som inte kan sova för att jag skrämmer upp mig själv med jordbävningar, eldsvådor och flygkrascher... Omöjligt att sova jue...
*kl*
Modett, grattis! har tänkt skriva det flera gånger under dagen men när jag tänkt på det har jag alltid varit sysselsatt med att mata E. Det är ungefär då som jag har haft tid att sitta ner och läsa.
Tänker på Aneka och hoppas att det händer någonting. Jag tror att vi härinne blir ika besvikna på henne om det inte sätter igång nu
Janssonen är klar, håller på att slå in paket för att få överblick om något saknas. Alla andra sover så det är lugnt och skönt.
Allt gick bra! Badade vid 12. Togs hål på hinnorna en dryg timme innan han kom ut. En hand kom ut samtidigt som huvudet vilket gjorde att sista biten va jobbig. Därav hans blåsa på handen/armen. Han har antagligen legat och skavt den mot något inne i magen.
48cm lång och 3320g! Ligger på dagvård eller vad det heter och värmer honom med hud mot hud, han är lite kall. Sen inväntar vi tidig hemgång! skickade precis hem sambon för att få sova lite.
Justja vi va helt själva på fl när vi kom inte så många som är lika tokiga som vi och planerar barn så nära jul.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.