Sv: Vårmammor 2010 &Co del 19 <3

Det gör inte så där superont utan med som bara irriterat, känns lite som jag har en sår eller nåt. Svider som till när jag sväljer....

Nää det blir å ringa farbror doktorn, kanske kan ringa i morgon t om!

Åh, vad roligt! :)

Det tråkiga är bara att han verkar ha kommit på min ide. Jag vet inte hur... Men han gissade på ngt liknande idag när han gissade sin julklapp (vilket han alltid gör... Han är som ett barn ;) ) men han har ju ingen aning om hur jag paketerar det hela :) Om han nu inte läser här... Hmm... Boll, blir det något stängt forum snart? ;) ;)

Ang det du skrev om halsen. Jag hade ngt liknande efter att jag var sjuk förra månaden och hade ganska mkt panik över dt... Dt gick dock över efter ngn vecka och jag slutade att panika :) Men det är ju säkert inget farligt. Och skulle det inte vara bättre efter jul så gå å kolla. Men tänk inte mer på det nu! (Säger tjejen som inte kan sova för att jag skrämmer upp mig själv med jordbävningar, eldsvådor och flygkrascher... Omöjligt att sova jue... :(

Senast ändrad:
*kl*
Modett, grattis! har tänkt skriva det flera gånger under dagen men när jag tänkt på det har jag alltid varit sysselsatt med att mata E. Det är ungefär då som jag har haft tid att sitta ner och läsa.

Tänker på Aneka och hoppas att det händer någonting. Jag tror att vi härinne blir ika besvikna på henne om det inte sätter igång nu ;)

Janssonen är klar, håller på att slå in paket för att få överblick om något saknas. Alla andra sover så det är lugnt och skönt.

Nu är mini här! :love:

11-12-23 02.45
5a7d98be-5bc2-4f9b-bbba-1a43c46076d09.jpg

Allt gick bra! Badade vid 12. Togs hål på hinnorna en dryg timme innan han kom ut. En hand kom ut samtidigt som huvudet vilket gjorde att sista biten va jobbig. Därav hans blåsa på handen/armen. Han har antagligen legat och skavt den mot något inne i magen.
48cm lång och 3320g! Ligger på dagvård eller vad det heter och värmer honom med hud mot hud, han är lite kall. Sen inväntar vi tidig hemgång! :) skickade precis hem sambon för att få sova lite.

Justja vi va helt själva på fl när vi kom :p inte så många som är lika tokiga som vi och planerar barn så nära jul. ;)

Ett stort grattis till er fina Mini! Skönt att läsa att allting gått bra. :)

Jag längtar också tills jag får snusa bebis. :love:

Bra kämpat! Låter inte så skönt att klämma ut en hand samtidigt som huvudet, men äntligen har du honom hos dig på rätt sida!

Undra vad M säger när nu kommer hem!

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
467
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 093
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 160
Senast: Rie
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar