Sv: Vårmammor 2010 &Co del 19 <3

29de borde jag och Vera kunna smita hemifrån. Maken har semester så han och Alice kan roa sig på egen hand.
30de kommer sotaren så då är det svårt.

3de och 5e kan vi vilket som.

haha blir jobbigt om du ska till värmland, du är välkommen till västmanland däremot :p

zazza: ja men självklart får du komma! :laugh: alla i tråden som vill får gärna komma, vi bor ganska litet men det ska nog kunna ordnas :idea:

Åh fy f-n vad jag lider med aneka... Det är inte kul att ha ont... Jag kunde inte sitta böjd i bilen utan rätade ut mig i varje värk så jag lutade mig bakåt mellan sätena. Det måste ha sett Jättekonstigt ut. :D

*knapplånar*
ANEKA, du får inte läsa detta först Mini är ute, jag skojar inte!!

Väljer att dölja texten för anekas skull. Ni andra får markera härifrån..

Var och hälsade på familjen med den bebisen som inte mådde så bra nu ikväll. Glad i hågen över att dom äntligen fått komma hem från sjukhuset åkte vi dit. Ringde givetvis och frågade så det gick bra innan. Visste att bebis låg med syrgas men fö andades själv. Mamman var sig inte lik, förståeligt absolut. Theo gick och kollade på bebis så jag följde med, mamman också. När vi står där så frågar jag lite försiktigt hur det är med bebisen. Mamman tittar på mig och hennes ögon fylls med tårar "Vi väntar och ser hur länge h*n orkar, det är bara dagar...." VARFÖR??!! Man känner lite antingen eller, varför fick bebis fortsätta leva om h*n lix inte får bli större? Varför kunde bebis inte bara fått bli bra fortsätta leva?!

Kände när vi åkte hem att nä, på tisdag ringer jag MVC så får min BM boka in en igångsättning. Kommer inte gå en dag över tiden. Har redan blivit erbjuden detta i och med min oro och rädsla att något skall hända.

Tyst med er man får inte mobba den stackare som har ont. Och ja jag skrev mitt i en värk :p nu sitter vi i bilen iaf.

Kan man skriva i en värk, har man inte ont! :devil: Kom igen när du också ligger raklång mellan stolarna! ;)

Jag kommer inte att kunna sova! Det här är jättespännande ju! Jag matar Albin vid 01 och 04 ungefär, då vill jag ha rapporter. ;)

Kan man skriva i en värk, har man inte ont! :devil: Kom igen när du också ligger raklång mellan stolarna! ;)

Jag kommer inte att kunna sova! Det här är jättespännande ju! Jag matar Albin vid 01 och 04 ungefär, då vill jag ha rapporter. ;)

Haha, jag fick ett telefonsamtal mitt i värkarna med Vera. Vi skulle ha riduppvisning några dagar senare och en av ryttarna vill ha lite info. Halvt flåsande försökte jag dra det så kort jag kunde men fick avbryta mig och förklara att jag hade värkar och skulle precis sätta oss i bilen för att åka till förlossningen:D
Jag bad henne ringa en annan i styrelsen :angel:

När jag sedan träffade henne på uppvisning så skakade hon bara på huvudet åt mig :D

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
467
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 093
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 160
Senast: Rie
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar