Sv: Vårmammor 2010 &Co del 19 <3

Det är till min saffranskladdkaka faktiskt :idea:

Och på tal om besök hos mig, jag har som förslag 3 eller 5 januari :idea: Är det någon dag som passar de som vill komma bäst? :) Nu har ni chansen att ha önskemål i så fall ;)

Mig spelar datumet ingen roll, men V går på dagis 9-14 båda dagarna. Tror tyvärr inte att det går att ändra eftersom vi särskilt fått ange dagistiderna över helgerna. Förmiddagsträff passar mig och Albin perfekt. Eller kl 14:30 om ni vill träffa Vilgot också. ;)

*knappar*

Jag läste förresten artikeln om Hilda idag på jobbet och det var svårt att hålla tillbaka tårarna. Tycker det är förjävligt på ren svenska och jag finner inga ord. Läste bara länken och vet inte om läkaren jobbar fortfarande på förlossningen? Hoppas människan inte får fortsätta och jobba där. Såna människor med såna uttalande... "alla kan föda vaginalt" och när man misslyckas så många gånger med sugklocka. Ofattbart, skandal.

Sedan finns ju en liten tanke: tänk om det hade varit jag :crazy: och den tanken gör mig ännu mer förtvivlad. Ingen ska behöva gå igenom det de här föräldrarna (och kanske speciellt mamman iom förlossningen) fått göra det är för fan 2011 och t.o.m. snart 2012 borde inte läkaren kommit längre i sitt tänk när det finns snitt.

Vidrigt...

Helt ofattbart att det får gå till så... :cry:

(Det är enormt skönt att ha sina två fina killar här, när man läser sånt... )

Om Vilgot är väldigt rädd för tomtar så är det kanske bra att han är på fsk istället för här men jag vill ju faktiskt träffa Vilgot också! :) Tiden kan vi ta sen, vi börjar med datum :idea:

Kan förstå att det känns bra med pojkarna på rätt ställe nu, jag får mer vatten på min kvarn att jag bara ska ha ett barn. (M vill fortfarande ha två).

Hallå! Jag å Luv vill ju träffas ju! Men jag jobbar ju igen den 3e. Kan vi inte ses nästa vecka? Eller e alla helt upptagna då? :)

A-ha! Vi har tidigare pratat om första veckan i januari så jag fortsatte bara på det spåret. Jag kan ändra vecka, för mig är det inga provlem. Jag ska ju vara hemma i två veckor när jag har jobbat klart imorgon :love:

Ehrmm... Vi är nog påväg till förlossningen nu :angel: Började får värkar vid 5-6 någon gång. Nästan en minut långa och kommer med 4,5-5min imellan sen start.
Har pratat med förlossningen och är välkommen in. Ska ringa hit svärmor bara sen åker vi väll och kollar om något hänt! :)

Den 29e skulle vi nog kunna. Måste bara dubbelkolla med sambo. Om jag får komma såklart? Jag bara bjöd in mig själv... Sorry... Ni ville kanske ha en vmanlandträff? :)

JAAAAAAAA, ÄNTLIGEN!!!!!!!!! Håller alla tummar för att det är pågång ordentligt då ny, och att du helst föder på just detta datum såklart ;) Nu blev jag lite nervös, ser fram emot att höra från dig sen igen, eller ja jag hoppas ju att när du läser detta så är Mini ute ;) Masdor med kramar!

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
467
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 093
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 160
Senast: Rie
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar