Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Preciiiis så!!"Men gaaaaaaaaasa då!!! Du kör för sakta!!.... å sen...... inte så fort, inte så fort, inte så fort, det gör ONT"
Jag behöver lite råd. Vilgot har ett litet bord med två små stolar på sitt rum. Vi brukar stänga in oss där när jag matar Albin för att Vilgot inte ska kunna röja i hela huset. Men nu har han kommit på att han får jättemycket uppmärksamhet om han klättrar upp och ställer sig på bordet. Likadant i soffan om vi mot förmodan skulle sitta där.
Vad ska jag göra? Ta bort Albin och ta ner Vilgot (för att han 10 s senare ska klättra upp igen)? Eller ska jag låta honom ramla ner för att han ska lära sig? Sedan han klämde fingret så har han varit superförsiktig med att stänga lådor, så han skulle säkert bli mer försiktig, men han kan ju slå ihjäl sig!
*kl*
Nu har jag varit och köpt "lekhjälm" till flisan. Har era barn det och godtar de att ha den på sej? Ska bli spännande att se hur hon reagerar på den ikväll.
Stackars lilla Iggy...