Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hallå, du har ett "to do" kvar. Det viktigaste
Hon hart lekt med kusinernas. De har använt sina otroligt mycket! S sitter mest och tutar än så länge, har inte kommit på att man ska sparka sig fram! Men när hon kommer på det lär hon nog köra runt, nu har hon försökt dra med sig den och blir sur för att den fastnar på trösklarna, det är inte hadikapsvänliga trösklar vi har Lite svårt att få till med stockar som håller upp hela huset.
Vi köpte våran hos BMW-reservdelshörna. Men tror det finns andra märken ifall man vill ha, men då får man gå till deras egna reservdelshörna (tex volvo, audi eller vilka märken som nu har tagit egna miniatyrer)
BMW har dels babymodeller, vanliga sparkbilar, som vi köpt. Men sen för större barn finns det både trampmodeller och elektriska. Fast de lär ju kosta mera... Tror de elektriska kostar närmare 4 tusen.
Det hade ju inte varit lika lyxigt med kyckling
Tråden är dock som jag ser det väldigt könsrollskonserverande. Det ser jag inte som helt harmlöst. Jag tycker alltså att det finns behov av det där som här kallas diskuterande och ifrågsättande, men du kan vara lugn, jag har inga planer på att föra sådana diskussioner här. Och hela samhället är ju med små undantag också könsrollskonserverande, så det är inget unikt för tråden.
Blev lite less. Skulle sparka hål i isen i badkaret hos hästarna imorse, missbedömde isen, tog i allt vad jag hade och halkar till. Plums ner i vattnet. Så nu sitter jag med mitt andra ombyte för dagen, handväskan är packad och jag är redo att åka till ikea för den sista julhandlingen.