Härligt att höra ifrån dig!
a*kl*
Härligt att höra att man är ihågkommen.
Ang det som hänt här inne, skummat igenom det sista framförallt..trist att det blivit så.
Dock blir jag rätt putt över att läsa att folk som inte ens hör till tråden, som inte direkt har nån större koll på oss i övrigt, mer än denna händelsen,( för det påstås det iaf) kommer in och dömmer hur vi är?? Vem är ni att påstå att vi inte är lika här, utan anpassar oss efter varandra för att få bekräftelse och passa in?? Då har ni verkligen inte koll på vad jag skrivit. Jag har inte suttit här o berättat hur jävla svårt allt varit för att alla andra haft det så, nä, för jag känt att här får jag STÖD vad som än händer. Mångacsaker är ju lika, men betyder det att allt är puttinuttigt och en jakt på bekräftelse för det? För mig var det överlevnad att veta att nån lyssna och i viss mån förstod..eller iaf försökte. Jag hade inte många andra att vända mig till just då..och alla tjejer här gav väldigt mkt , på sina sätt! Och jag hoppas jag gav något tillbaka jag med
.men alla gav mig stöd och tankeställare..Då menar jag alla.
Skrämmande är att folk sitter och snokar( visst det är ett forum, jag är naiv jag vet) och sen dyker in med pekpinnar och pratar ner vårt sätt att vara, och dra nedvärderande slutsatser om hur vi är i det stora hela! Därför säger jag ja till stängt forum, med alla aktiva vårmammor på listan eller ej(och andra som varit med seriöst såklart)
Jag förstår AKB , jag är själv klumpig ibland, och jag förstår mabuses reaktion.Hoppas ni båda vill komma tillbaka, vi tillför något på olika sätt allihop!