Supreme Töltmaster..

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Supreme Töltmaster..

Intressant! Speciellt det där med sadelstropparna.

Men jag undrar naturligtvis hur de kan hålla allt de lovar...

Tack för länken. Ja, den är verkligen intressant.
Får väl ta och beställa en nu innan de pridhöjer den. De kan kännsa lite fel att ta den nu då hästen är högdräktig så jag kan inte prova den riktigt.

Skal hente min nye supreme töltmaster på tirsdag og prøve den på onsdag så kan legge inn min erfaring da, men tror det blir veldig bra!

Hanne

Jepp, skal ta bilder og legge inn min mening så for jeg har fått prøvd den=)!

Mvh Hanne

Ja det håper jeg også:)! Kommer litt annpå men skulle ikke være mer enn 3-4 dagers leveringstid, hvertfall sånn ca;)

Låter bra det också. Fast jag har inte så bråtton med att få min. Jag kan inte rida nu ändå. Min pålla har bara ca 11 veckor till fölning:D

Heisann, nå har jeg vært å hentet min nye tøltmaster sal=), den er kjempe flott og skal snart ut å prøve den på bamsehesten min, så skal oppdatere igjen i kveld! Men kjempe fornøyd så langt!

Hanne

Ser jätte fin ut. Fin pålle du har. Vilken template har du till din pålle? Jag har också beställt och jag tog template 33 :eek: till min.
Jag tog även slät sitts.

Hei, jo takk han ble fin med ny sal:banana:
Jeg bestilte template 32 siden han er relativt brei som du ser, men han er ikke av de helt bredeste heller:)
Fint om du sender meg et bildet av hvordan din sal blir seende ut med slät sits! Har ikke sett den med det noen gang, men kan tenke meg at det er vedlig lekkert:d!
Så send meg gjerne pm eller oppdater her så fort du har fått din!;)

JÄTTEGRATTIS, så roligt att du hittade en sadel som passar, den ser ut till att ligga perfekt på din fina häst. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Islandshäst Jag funderar på att ev börja testa på islandshäst-ridning. Har mest ridit d-ponny på senare år. Har en hel hög blandade frågor.🙂Vad är...
Svar
16
· Visningar
1 719
  • Omröstning Omröstning
Hemmet Bakgrund till frågan: Fick besked av en stremingtjänst jag inte har abbonemang på just nu är de kommer att ändra villkoren så att endast...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
7 171
Senast: Breaktown
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 955
Senast: tuaphua
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 083
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar