Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle ni kunna göra dessa saker dom gör i programmet?
Köpa en tröja att ha på sig för kvällen, och sen lämna tillbaka den till butiken efter att du använt den?
Men det hon i Salem kör jag rätt likt med. Sparar kronor när jag handlar när jag ser bra erbjudanden.
Men låna grill, högtryckstvätt och gräsklippare av samma granne hela tiden. Det är inte att spara. Han är helt enkelt jävligt snål.
Maskrossirap finns det nog risk att jag kommer att testa göra vid tillfälle, bara för att
Vi körde med ex:et gamla TV tills blixten slog ner och den dog knall och fall. Sen var det en lycklig man som överraskades på Netonet och vi åkte hem med en 50". Något vi aldrig gjort om den gamla fortfarande fungerat.Jag tycker Petra och hon i Salem är ganska normala i alla fall. Handlar secondhand känns ju bra också, det gör jag gärna också. Köper inte heller nya saker för det går sönder. Inte för inte vi har en tjocktv än som vi blir smått mobbade för, men som sagt blir det inbrott så är det knappast någon som stjäler tv-apparaten i alla fall!
Tyckte det var lite onödigt att laga foppatofflor för 250 spänn när de hade kunnat köpa 4 par nya för knappt 200 kr. Iaf här kostar de 49 kr/paret.
Och tjejen på dejten då, att hon inte skäms!
Vad gjorde hon? Såg inte programmet.
Skulle ni kunna göra dessa saker dom gör i programmet?