Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad gör hen?Varför inte bara köpa billigare salami än att hålla på sådär. Verkar apjobbigt.
Finns ju dessutom salamibitar som är tredubbelt så stora.
Vad gör hen?
/Tv-lös
Vad gör hen?
/Tv-lös
Det med kuponger för att komma in gratis tex på en djurpark tycker jag är jättebra.
Där kan man snacka pengar.
Hur fick hon dom missade första delen av programet.
Fröna köper man väl bara en gång? Sedan kommer det ju nya frön med grödorna.Gillade han som odlar sin egna mat. Men jag vet inte hur mycket man kan tjäna på det. Det kostar väl att köpa fröna med.
Det är inte alltid som det funkar. Många tomater tex är hybrider och de frön de själva producerar blir inte alltid rätt mix liksom. Mamma testar i år för första gången att odla av egentagna tomatfrön från förra årets frukter, men de är inte mogna än så vi vet inte om det funkat!Fröna köper man väl bara en gång? Sedan kommer det ju nya frön med grödorna.
Fast att producera eget hönsfoder är ju inte helt lätt, och det man köper i affär är dyrt. Så att bli självförsörjande på ägg är ju inte så enkelt, även om det är enkelt att ha höns om man köper foder.Jag tyckte det var kul att han inte var självförsörjande på ägg. Det brukar väl vara ett av de lättare livsmedlena att bli självförsörjande på, om man jämför med typ buffelmozzarella och vin.
Fast att producera eget hönsfoder är ju inte helt lätt, och det man köper i affär är dyrt. Så att bli självförsörjande på ägg är ju inte så enkelt, även om det är enkelt att ha höns om man köper foder.