Superspararna.

Skall bli kul att se Petra nästa vecka. Hon driver en blogg och skriver mycket om gratis saker som hon plockar ihop under dagarna.

Att hon stjäl alltså? Eller hur blir en kexchoklad gratis?

Det finns mycket att gratis att hämta utan att stjäla! T.ex. så har Cloetta en tävling nu via en app där de placerar ut 500 kexchoklad i Sverige och är man nära så kan man plocka upp den med sin app och vips får man en mobilkupong så går du till en affär och löser ut den! T.ex. Coop hade för två år sedan en julkalender med lite gåtor och så vann man innehållet i dagens lucka en dag delade de ut 5000 påsar (en kunde man hämta ut alltså, men många fick) saffran som man kunde hämta ut i en coopbutik mot att man visade upp sin mobilkupong.

Åh, jag älskar det redan, särskilt hur den första killen inte är i närheten av att förstå skillnaden mellan att investera och att spendera.

Ja, jag hade iaf inte visat mig naken i duschen på tv för att demonstrera hur man sparar pengar när man duschar :p

Linus. När han åkte iväg för att mumsa på torrt bröd så sa han att det var så skönt för det här skulle bli en dag då han inte var tvungen att investera något.:banghead:

Bada med grannen för att spara 50 l vatten? Spara pengar på att göra maskrossirap, för elen kostar väl inget? Nja.. Visst är det bra med sparsamhet men på något vis känns det som att de hittat ett gäng flöten som har lite mer udda syn på sparande än gängse person.

Ja är man själv och inte har ett badsällskap så kan man ju bada med grannen eftersom 2 kroppar tränger bort mer vatten än en = man behöver inte fylla badkaret med lika mycket vatten.. Men knepigt nog så hade ju inte han bjudit in nån granne till sitt solobad :confused:

Det bästa är tjejen som "TJÄNAT 100.000 kr" per år. Öh ja, om man utgår ifrån att man annars skulle betalt för 15 diskhandskar och tolv badbollar och arton barbienecessärer och....
Kom igen när du fått saker som du annars hade tänkt betala för, då kan vi snacka om att tjäna in lite pengar.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka