Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ioförsig inte sett programmet (än), men om det innebär att man får hem tobak i en låda som fixas i ugnen så är det sånt. Man smaksätter det själv efteråt och det fungerar tydligen utmärkt mycket billigare än att köpa i butik.Å hemmagjort snus! Aldrig hört talas om. Känns som det vore värre att snusa än köpesnus?
Har ioförsig inte sett programmet (än), men om det innebär att man får hem tobak i en låda som fixas i ugnen så är det sånt. Man smaksätter det själv efteråt och det fungerar tydligen utmärkt mycket billigare än att köpa i butik.Å hemmagjort snus! Aldrig hört talas om. Känns som det vore värre att snusa än köpesnus?
Kollar på det programmet nu och bara
Vem går in och snor toapapper på restauranger och ketchup/socker/salt/peppar på McDonalds för att spara pengar?!
Herregud..
Vad är det med folk?!
Och sen gå ut med det på tv.
Det var en kille som tömde dammsugarpåsarna och det gör faktiskt jag med, och använder samma om och om igen tills den är avverkad.
Någon annan som kollar på det?
Kanske har du något bra vettigt spartips som inte inkluderar stölder på McDonalds?
Det gör min sambo.
Har ioförsig inte sett programmet (än), men om det innebär att man får hem tobak i en låda som fixas i ugnen så är det sånt. Man smaksätter det själv efteråt och det fungerar tydligen utmärkt mycket billigare än att köpa i butik.
Nej, nu missade jag ju programmet! Jag som tänkte titta
Bajsaborta.nu? HAHAH, wtf!
Det var verkligen irriterande med dom som snodde saker. Däremot får ju killen laga hur mkt ketchup han vill. För där är det ju inga andra som ska betala för hans beteende.
Hemlagad ketchup är dessutom mycket godare än köpevarianten, så det ser jag inte ens som konstigt
Jag kan bjuda på ett bra spartips. Kolla igenom alla abbonnemang och försäkringar och avtal ni har, och gör det ofta. Ring bolagen och säg till dom om ni inte är nöjda. Kolla vad andra ger, se om de kan matcha. Annars byt.