SUPERGRATTIS BJÖRKIS!!!!!!!!!!

toughcookie

Trådstartare
:bow: :bow: :bow:
:bump: :bump: :bump:
Vad mer kan man säga?? Snyggt jobbat i kriteriet, såg bara det lilla som visades på tv men det var ju den "viktiga" biten!!!
Grattis igen, jag vet precis hur lycklig man är när älsklingen vinner storlöp..........

JAAAAAA... vilken suuuperprestation!!!!!! :banana: :bump: :banana:

Jättestort *GRATTIS* till dig BJÖRKIS & Nariaat samt även till P-A :bow: :bow: :bow:

Jippei tjoho wiiiee!!!
Jodå, visst är vi glada, det vore synd att påstå annat. Men det satt hårt åt, troligen tog han illa vid sig av det som hände i Norge, PA berättade att han sprungit o tittat oroligt på de andra hästarna, och det har han aldrig gjort förut. Så jag misstänker att det är sviterna efter incidenten på Övrevoll, men ett eller ett par lopp till så har han förhoppningsvis glömt bort det.

Vilken underbar känsla. Går inte att beskriva, PA är otroligt duktig, utan honom hade det nog inte fungerat. Han är i särklass Sveriges bästa jockey anser vi, han är garanterad fler ritter med Nariaat må ni tro. Framåt hösten finns 2 spännande löp på Övrevoll, 1100 m DT. Det kan bli något det.

Men nu njuter vi bara av att ha vår härliga Kriterifighter hagen :bump: :bump: :banana: :banana:

ÅÅh, jag har vart bortrest en vecka o missat hela grejjen !!!!! :eek: :eek:

Men va GLAD jag blir för din skull!!! VILKEN häst du har där Maria!!! :bow: :bow:

GRATTIS !!! :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:

Tackar, ni är så gulliga allihpopa!!! Och nu väntar en välförtjänt semester för mig och maken, Nariaat kommer att vara hos Annika Källse under tiden, hon är väldigt duktig och han får det bra hos henne, för er som jobbar på Täby finns Nariaat att skåda redan imorgon. Ge honom en klapp från "mamma" om ni träffar på min "unge", skratt!

Kramar från oss

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 963
Senast: fixi
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har sagt det förr. Jag har mitt drömboende. Det har allt jag önskar mig. Eller ja, jag skulle behöva ett bättre rum att slunga...
Svar
11
· Visningar
1 436
Senast: Wille
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 015
Senast: Anonymisten
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 582
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar