M

Mysundown

Jag har en skendräktig hund som matstrejkar och går runt och gnäller oavsett tid på dygnet, med sin anka i mun.
Ganska gulligt, men suck så irreterande!

Ville bara dela med mig av min irretation för att jag inte kan sova pga allt gnällande :)

Sv: suck!

ouch..min hund skäller med massa...fats inte på nätterna..de e hon för lat för :smirk: hon e ouppfostrad lite gullunge min vovve sörru... :angel:

Här spelar det ingen roll om det är på natten eller ej : :mad:
Och så får jag dra henne ut om det ska bli någon kissruna, och sen är det bråttom hem till den lilla ankan.. :smirk:

Ta bort ankan. Nästa gång så tar ni bort ankan redan när hon börjar att löpa. Dra ned på maten och se till att hon får extra motion.

Dra ned på maten och motionera extra kan ni göra nu också så går det kanske lite snabbare över.

Liknande trådar

Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
1 069
Senast: bobbbo
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 793
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 584
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
833
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka