Ja för 17, vad skulle man göra utan föräldrar egentligen. Jag fick min mammas vigselring (far min flydde fältet för ett par år sedan så hon tyckte väl inte längre att hon behövde den, och det har hon ju rätt i) så jag kunde pantsätta den för att få råd till slakten av Linnéa. Och jag kommer ihåg när jag var mindre, typ 8-9 år, hon drog mig på cykel i snöstorm till ridskolan, typ 8 km tur o retur hemifrån, jag skulle väl typ borsta favorithästen eller nåt....
*ler* och mina bortskämda hästar, mitt vbl lyckades kravla sig över en 50 cm hoppbana i fredags och fick sin första rosett, mamma och syster belönade då med 25 kg morötter, knäckebröd samt fyra nya grimskaft. (kan man lida av konstiga böjelser så lider min mamma garanterat av *köpa- grimskaft-sjukan*) Sen att hon är livrädd för hästar och knappt vågar klappa dem, det är en annan sak.... *S* Men med till MK åkte hon med mig och Linnéa, hjäpte "nästan" till att lasta tom.
Hur är det med svullnader o grejer?
*ler* och mina bortskämda hästar, mitt vbl lyckades kravla sig över en 50 cm hoppbana i fredags och fick sin första rosett, mamma och syster belönade då med 25 kg morötter, knäckebröd samt fyra nya grimskaft. (kan man lida av konstiga böjelser så lider min mamma garanterat av *köpa- grimskaft-sjukan*) Sen att hon är livrädd för hästar och knappt vågar klappa dem, det är en annan sak.... *S* Men med till MK åkte hon med mig och Linnéa, hjäpte "nästan" till att lasta tom.
Hur är det med svullnader o grejer?