Styringe då?

Novali01

Trådstartare
Någon som ska dit?

Efter som många tävlingsplatser fått ngt konstigt anfall och anordnar inte 100-klass så får lille trille gå 90-klass igen...:o

Sv: Styringe då?

Tror det blir start där med skrutten. Blir så långt hopp mellan vinslöv och mariestad annars.

Undrar hur deras bana är. svår , lätt?
kanske åker dit den 18.

Har de många färgglada titthinder?:rofl:
Hur är deras vatten?

Eftersom jag inte kunde ändra mitt inlägg så får jag göra ett nytt:crazy:

Menar den 19 aug. Deb ponny.

Hur tkr ni att den banan är?Underlag osv?

Jag har inte varit där, men jag har hört att debutant banan iaf är enkel på ponny :)

Nu är jag ju trög :D Jag tänkte på Tågarp, haha.

Jag tycker att Styringes bana har helt ok underlag, men det är inte den roligaste banan jag vet. Jag tror iofs inte att jag har varit över hela (?), men det är väldigt mycket åker, dvs väldigt plant.

Vattnet är helt ok tycker jag nog :)

Plant??

Tyckte det gick upp och ner för de långa slänterna mest hela tiden och inte var det åker heller utan i hagar

De har ju terrängen på ett nytt ställe.

Här är lite bilder och film:

STILL0079-1.jpg

Senast ändrad:

Nu är jag ju trög :D Jag tänkte på Tågarp, haha.

Jag tycker att Styringes bana har helt ok underlag, men det är inte den roligaste banan jag vet. Jag tror iofs inte att jag har varit över hela (?), men det är väldigt mycket åker, dvs väldigt plant.

Vattnet är helt ok tycker jag nog :)

Nej, nu tänker du nog på fel bana? Den går som Olga säger i en hage upp och ned och vattnet är ganska smalt och kort...och brunt....

kl

Jag ska nog dit, blir isåfall debutant där och senare lätt på Mariestad...:bump:

Är det inte där de har terrängen 5 km från övriga banor ( dressyr o hopp ) ? verkar krångligt eller? men visst man hinner väl köra mellan för det brukar ju vara lite väntan innan terrängen börjar. förslag på boende med häst om man kommer långt ifrån? elelr brukar de kunna erbjuda boxar till hästarna ?

+ olgaklara:hm, jag hade för mig att banan var mycket planare. Minnet är inte vad det har varit :D

Ber om ursäkt.

Liknande trådar

Skola & Jobb En kollega till mig började jobba i våras och det funkar inte bra. Personen har helt enkelt för många skador på bussarna och nu är det...
Svar
10
· Visningar
704
Senast: Tuvstarr
·
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 739
Senast: mars
·
Kropp & Själ Jag är lite nyfiken på hur det ser ut runt om i landet, då jag själv upplevt att den vård man erbjuds kan variera väldigt beroende på...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 050
Senast: corzette
·
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 706

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka