Styla min häst :)

Sv: Styla min häst :)

Ja tycker du ska köra på vitfodrad nosgrimma + blingbling pannband:d ska själv skaffa det till min pålle:)
Schabraket och lindorna va skitfina!:d

Ja, vi får väl se var det där med tränsen slutar, jag håller koll på din bling-bling-pannbandstråd iaf ;)

Nu har jag köpt en ny nosgrimma! Har inte kunnat prova den än för hästen är i väg på utbildning men den borde väl bli fin på henne iaf? :love: Jag funderar på att köpa ett CH exelsior träns från h**ks att ha till, för jag har inget fint träns med likadana spännen. Vad tror ni?
49518119_1.jpg

det var en super snygg nosgrimma ! sån vill jag också ha skulle passa perfa på min svarta grabb :D

Jag tycker din häst skulle passa i ett vit-fodrat träns med aningens bredare nosgrimma. Jag har ett fullblod med litet ädelt huvud o han är jättefin i sin breda nosgrimma :D fast tror inte det skulle passa så bra med domdär JÄTTEbreda nosgrimmorna som finns...
Sen är det ju alltid snyggt med ett vitt schabrak, o kanske vinröda benlindor :cool:

Håller med om att ett träns med 40mm bred vitfodrad nosgrimma skulle passa super :d . Glöm inte hakspännena, såsom du har på första tränset!
Pannband = Otto Schumacher :love:
Mina 2 OS-pannband:
Rakt med guldfärgade swarowskikristaller
Frsommar07105.jpg

V-format som gnistrar i regnbågens färger
10april070.jpg

Gnistrar!:love:
http://i40.photobucket.com/albums/e231/Victovie/Album%205/10april047.jpg

Sen shabrak i allehanda färger. Om de är med mörkare färg så är det snyggast med ljust färgad passpoal som bryter av eftersom hon sj är mörk så de inte bara flyter ihopa ;) . Matchande lindor när du rider med det. Dressyrbenskydd är smidiga och enkla att använda.

Det v-formade pannbandet var ursnyggt:love:. Var har du köpt de?

Allt var jäte fint
hästen, shabracken, lindorna, tränsen och speciellt nyaste nosgrimman =D

Tror du att hon passar i bredare nosgrimma? Så att hon inte drunknar menar jag :D Creme och vitt är ju perfekt på träning och tävling, men opraktiskt till vardags kanske....Fler förslag kanske?

Hon passar inte i bredare nosgrimma! Den hon har nu är perfekt. Huvudet skulle försvinna annars.
Schabraket är jättefint. Tror annars att hon skulle passa i blått och grönt.

Vad är det för märke på schabraken, varifrån har du köpt dem och hur mkt kostade dem?

Det blev väldigt snyggt och dressyrigt! :love:

Liknande trådar

Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 563
Senast: Raderad medlem 149793
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 537
Senast: Mia_R
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 075
Senast: Kajsalisa
·
Hästhantering Min häst tycker inte om när det finns träd på ena långsidan utanför ridbanan, skyggar för dom och vill inte gå ända ut på spåret ginar...
Svar
2
· Visningar
890
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka