Kanske för att det i slutändan inte är så många som vet vilka det handlar om? Det är nog ganska få som har så bra koll att de faktiskt har koll på vilka ställen man ska undvika.Ja det måste ju vara något sånt. Inom andra branscher tar det ju två sekunder att förstöra sitt rykte och tappa hela sin kundbas ifall man inte är seriös så det har alltid förbryllat mig hur det kan fortgå i hästvärlden relativt ostört. Det sista man som hästägare vill är ju att ens häst ska fara illa, ffa fara illa genom medveten handling från någon annan, så varför skickar man sin häst till ett sånt ställe om det faktiskt har ett rykte om sig att vara skit? Jag förstår inte det. Research! Drar mig till minnes hela härvan runt kapten klänning där föräldrar fortsätter låta sina döttrar stalla in sina hästar hos honom trots det han gjort...
Fotnot: Detta är såklart ingen kritik mot TS utan mest en reflektion kring fenomenet i stort inom hästvärlden.
Det står ju aldrig namn i artiklar osv så den informationen sprids ju mun till mun bara.