StridsHöns

Sv: StridsHöns

Det finns turkiska stridshöns. Sen har du engelska stridshöns. Dessutom finns det indiska stridshöns, vilket är en särart av de engelska. Sen finns det Ko Shamo och O Shamo som jag känner till. Det finns kanske fler.

Moderna engelska stridshöns, indiska stridshöns, turkista stridshöns, ko shamo, O shamo, Malay, Gamla engelska stridshöns, Sumatra, Yokohama är de jag kommer på nu.

Det finns turkiska stridshöns. Sen har du engelska stridshöns. Dessutom finns det indiska stridshöns, vilket är en särart av de engelska. Sen finns det Ko Shamo och O Shamo som jag känner till. Det finns kanske fler.

ok tack !!!

Liknande trådar

Lantbruksdjur UTAN att diskutera rovdjurens vara eller icke vara... (det brukar bara bli infekterade diskussioner, så låt bli det tack!) Hur agerar...
Svar
5
· Visningar
684
Senast: ameo
·
Lantbruksdjur Hej, nån som har gjort en egen vattenbehållare till ffa höns, med samma idé som den på bilden att man kan fylla på vatten uppifrån? Med...
Svar
7
· Visningar
704
Senast: Snövit
·
  • Låst
Samhälle Så har dom då kommit. Visst kommer det att bli så att barn/ungdom som inte följer rekommendationerna och minskar ner på sin skärmtid...
Svar
1
· Visningar
431
Senast: Mineur
·
Hundavel & Ras Fast varför skulle labbe/golden korsning ge aktivare ledarhundar? Inom respektive ras finns det ju redan hundar med mycket motor. Så om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
3 966
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?