StridsHöns

Sv: StridsHöns

Det finns turkiska stridshöns. Sen har du engelska stridshöns. Dessutom finns det indiska stridshöns, vilket är en särart av de engelska. Sen finns det Ko Shamo och O Shamo som jag känner till. Det finns kanske fler.

Moderna engelska stridshöns, indiska stridshöns, turkista stridshöns, ko shamo, O shamo, Malay, Gamla engelska stridshöns, Sumatra, Yokohama är de jag kommer på nu.

Det finns turkiska stridshöns. Sen har du engelska stridshöns. Dessutom finns det indiska stridshöns, vilket är en särart av de engelska. Sen finns det Ko Shamo och O Shamo som jag känner till. Det finns kanske fler.

ok tack !!!

Liknande trådar

Lantbruksdjur Hej, nån som har gjort en egen vattenbehållare till ffa höns, med samma idé som den på bilden att man kan fylla på vatten uppifrån? Med...
Svar
7
· Visningar
585
Senast: Snövit
·
  • Låst
Samhälle Så har dom då kommit. Visst kommer det att bli så att barn/ungdom som inte följer rekommendationerna och minskar ner på sin skärmtid...
Svar
1
· Visningar
414
Senast: Mineur
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter År 2024 markerar ett historiskt ögonblick för den nordsvenska hästen, en av Sveriges mest älskade och respekterade hästraser. I år firar...
Svar
0
· Visningar
81
Senast: Gunnar
·
Samhälle Vad tror ni om honom som väntas till Sverige nästa helg?
2
Svar
23
· Visningar
1 666

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka