Stressade djur, och vad de kan ställa till med

Sv: Stressade djur, och vad de kan ställa till med

Jag tycker synd om tjuren. :( De andra var där frivilligt. :cool:

Absolut! Men detta visar ju bara att ett stressat djur kan göra helt "omöjliga" saker. Vilket hopp alltså.....

Word!
Sen om inte jag är helt ute och cyklar har det där hänt förut. Jag kan inte säga att jag tycker det är rätt åt någon men samtidigt, varför ens titta på sånt djurplågeri...

Bara längtar tills den dag ( om den kommer ) när det där jäkla djurplågeriet ska sluta !!!!
Finns så mkt filmer och artiklar om tjurar så det är hemskt, måste få ett slut på det hela !!

:( Jag förstår verkligen inte hur den här traditionen fortfarande kan vara laglig. Oavsett om man skadar tjuren eller ej så är det ett otroligt stressmoment och det är plågeri att utsätta den för det i syfte att underhålla och utmana varandra.

Hur många fler passiva deltagare (tänker främst på publiken) måste komma till skada och eventuellt dö innan man inser att det här inte är rätt? :crazy:

:eek: Stackars stackars tjur!!!
Fyfan det är helt sjukt att det är lagligt alltså. Usch vad jag tycker synd om den! :(

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 098
Senast: Maniac123
·
Övr. Djur Vill bara uppmana alla att ställa ut vatten högt och lågt till alla vilda djur. :heart:heart:heart
Svar
11
· Visningar
1 569
Senast: Brie
·
Hundhälsa Min 10-åriga dvärgpinscher hanterar inte sitt nya liv i småbarnsfamilj så väl, utan visar tecken på stress. Han är skrälligare än...
2
Svar
23
· Visningar
3 134
Senast: Lingon
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 392
Senast: valpköpare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar