Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Sv: Stressade djur, och vad de kan ställa till med
Word!
Sen om inte jag är helt ute och cyklar har det där hänt förut. Jag kan inte säga att jag tycker det är rätt åt någon men samtidigt, varför ens titta på sånt djurplågeri...
Bara längtar tills den dag ( om den kommer ) när det där jäkla djurplågeriet ska sluta !!!!
Finns så mkt filmer och artiklar om tjurar så det är hemskt, måste få ett slut på det hela !!
Jag förstår verkligen inte hur den här traditionen fortfarande kan vara laglig. Oavsett om man skadar tjuren eller ej så är det ett otroligt stressmoment och det är plågeri att utsätta den för det i syfte att underhålla och utmana varandra.
Hur många fler passiva deltagare (tänker främst på publiken) måste komma till skada och eventuellt dö innan man inser att det här inte är rätt?
Hundavel & Ras
Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.