clubman

Trådstartare
Någon mer som har en stressad häst som springer i hagen och fått skador till följd?? Mitt sto stressar alltid upp sig efter 12 på dagen..något magiskt med den tidpunkten..vet inte om det är från ursprunget..eller om det är för att hon inte ser halva flocken..hon är alltid lugn i stallet.

Sv: Stressad

de får lunch mellan 11-13 och sen kommer de in vid 16...det är alltid efter lunchen hon blir stressad. Hade det bara varit flocken tycker jag att hon borde vara stressad hela tiden..men nu är det precis som om hon vill in så fort hon ätit lunchen..

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 227
Senast: skiesabove
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 480
Hästhantering Jag har en häst som blir väldigt stressad när hon står inne i lastbilen. Hon är klaustrofobisk och har trauma från transport i släp hos...
Svar
18
· Visningar
713
Senast: Amha
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
709
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka