C

channie

Är på jakt efter nya läderstövlar och behöver nu tips och råd. Det är lääääänge sen jag köpte mina. Har ett på uråldriga Soubirac och undrar var man kan få tag på dessa i dag och om det är någon som har ett par nyare sånna och vet hur kvaliten är nu. Något annat förslag på stövlar som inte är svindyra? Hur funkar det med dragkedja, håller de?
Tacksam för svar!

Jag har ett par Petrie som jag köpte begagnade. Dem är jättesköna och snygga. Vet inte vad de kostar nya, men jag köpte mina för 1000 kr. Har en kompis som lämnade in sina vanliga läderstövlar till en skomakare som sydde in dragkedjor på dem. Det blev bra och de håller fortfarande!

"Naturen skapar föllungen - tränaren gör hästen" :banana:

Jag har ett par CRW läderstövlar med dragkedja..
De är lite hårda ibörjan, men sen blir de jätte sköna.. Är helnöjd med mina.. De kostade ca.1600:-

Liknande trådar

Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
901
Senast: Fiorano
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 745
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 864
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 657
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar