Nja, det är uppemot 35 grader om dagarna så hjärnan går på lågvarv och jag är mer upptagen av Kostas än Niklas, ärligt talatInte då, du väntade med vilje. Så det så!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nja, det är uppemot 35 grader om dagarna så hjärnan går på lågvarv och jag är mer upptagen av Kostas än Niklas, ärligt talatInte då, du väntade med vilje. Så det så!
Nja, det är uppemot 35 grader om dagarna så hjärnan går på lågvarv och jag är mer upptagen av Kostas än Niklas, ärligt talat
Ja alltså törs man nämna våtdräkt i en fetischtråd?Åhå. Och vad har du på dig då?
Ja alltså törs man nämna våtdräkt i en fetischtråd?
Vill mena det.Det är ju helt klart on theme...
Vill mena det.
Får en annons om ridhjälmar med öronvärmare i ditt inlägg. Också on theme.
Fin kombo med öronvärmareSnart kommer det nog annonser om RIDPISKOR också!
Hahahahaha!
Men varför varnar ni gamla kärringar inte oss stackars rookies då!?
Old padawan, tror du Buke bemästra lätt ska vara, hmm?
Old padawan!? Ska det vara jag det!? Hörru tant, ta och gräv fram dig ur rynkorna och se vad ung jag är!
Jag märker inte ens en gummistövelskåting när hen är mitt framför näsan på mig, jag måste vara praktiskt taget... tonåring.
Jag blir! Jag blev till och med leggad vid inköp av en trisslott för inte så längesen...Eller ett långt skyddat liv?
Plus att blir du fortfarande leggad på Bolaget?!
Jag blir! Jag blev till och med leggad vid inköp av en trisslott för inte så längesen...
Blir mitt misstag accepterat då?
Wohoo!Tja, det är väl dött lopp mellan dig (som var den enda som lydigt postade bild ) och @mooi som fortsätter pervomatning även efter @mandalaki fått sin gamla tumme ur (... Kostas...), så leggad vid köp av trisslott får dig nog ner från förstaplatsen i alla fall.
Jag älskar stövelpervon
Förresten, visst fungerar det bra med strumpbyxor till stövlar?
Absolut! Men generellt skulle jag säga att kläder som är lätta att spola av är att föredra till just stövlar.
Aha, så lackhotpantsen är ett bättre val till stövlarna då? Även för kvällsbruk?
Åh, @Hedinn också. Blir det bara tillräckligt perverst i en tråd så dyker alla ongar man gillar uppJag blir! Jag blev till och med leggad vid inköp av en trisslott för inte så längesen...
Blir mitt misstag accepterat då?