Stövlar ett måste??

G

Grubblaren

Måste man ha läderridstövlar på en nationell dressyrtävling ex. sm eller räcker det med läderskor och stövelskaft (ser ut som stövlar)? :confused:

Sv: Stövlar ett måste??

Inte för att jag vill vara elak, men är du verkligen mogen att ev tävla SM om du inte vet detta?

Japp man måste ha stövlr from regional tävliong, det spelar ingen roll om det ser ut som en stövel. En stövel är alltid en stövel.

Visserligen inte, men om man anser sig tillräckligt kapabel för att kvala till SM så borde man väl veta att man måste ha stövlar redan på regional nivå? Dessutom så borde väl alla som tävlar ha ett TR?

Det står ingenting i inlägget om att personen ifråga anser sig vara kapabel till att rida SM. Det kan ju bara vara en allmän fundering om vad som gäller :smirk:

/Sara

Det har fortfarande inte med saken att göra :p man börjar bli less på att få 101 motfrågor till de "riktiga" frågorna man skriver istället för vettiga svar. Men nu fick personen ifråga iaf vettiga svar också..

break_a_leg skrev:
Du kan ju titta på användarens andra trådar här inne...

Inte omöjligt att det står i någon annan tråd att trådskaparen tänkt försöka kvala till SM, men eftersom det inte stod något om det i denna tråd så tyckte jag bara att det var lite onödigt att kommentera om det, allra helst med tanke på att du inte gav något svar på frågan.

/sara

Liknande trådar

Utrustning Behöver nya stövlar -måste vara mjuka, ej ha ngn snörning & rätt billiga… Hjälp tack
Svar
5
· Visningar
653
Senast: zarmino
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 446
Senast: lizzie
·
Utrustning Hej! Jag putsade mina MH Sovereign Lux och insåg att de har släppt i en söm på båda stövlarna på ungefär samma ställe. Jag har ägt de...
2
Svar
25
· Visningar
2 792
Senast: machafuko
·
  • Låst
Hundavel & Ras Vi har ett läge där släktskapsgraden ökar i våra raser vilket ger ännu mer anledning att selektera hår vilket i sin tur, överlag, ger...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
22 987
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar