Från Göteborg-Stockholm är det dock X2000 de använder.Fast det gör det väl visst? Åker ofta Halmstad-Stockholm med byte i Göteborg och det var många år sen det var X2000 de använde på Västkustbanan, utan det är SJ 3000 som går den sträckan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Från Göteborg-Stockholm är det dock X2000 de använder.Fast det gör det väl visst? Åker ofta Halmstad-Stockholm med byte i Göteborg och det var många år sen det var X2000 de använde på Västkustbanan, utan det är SJ 3000 som går den sträckan.
Efter den här sommaren tror jag på det när jag ser det.Nån påstår att det inte ska regna imorgon. Vi får hoppas det! Regnat varje minut idag med..
Visst borde det gå att åtala Hans för allmänfarlig ödeläggelse? Frambringade av fara för annan också kanske?
Jag tänker att vi är många som har behörighet på grund av brottsforum, så jag hoppas att någon som har det lite mindre stressigt än jag tar hand om sabotage-Hans och straffar honom rejält.
Eller så håller du så slår jag.Kanske läge för envarsgripande till att börja med?
Lilldummers magproblem började i samband med ovädret, hoppas det går över snart för annars får jag köpa gasmask.Eller så håller du så slår jag.
Ja, men endast med böter och en rejäl fotboja!Jag tänker att vi är många som har behörighet på grund av brottsforum, så jag hoppas att någon som har det lite mindre stressigt än jag tar hand om sabotage-Hans och straffar honom rejält.