R
Raderad medlem 142658
Det regnade in i biosalongen Som tur var inte över stolarna men längs väggen... Fuktigt och kallt! Tack Hans!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mina mår absolut bäst på lösdrift men vid mycket blåst blandat med snö eller regn brukar de få sova inneMina kommer alltid in på nätterna året om, men just nu kan man verkligen se att det är uppskattat. Och jag tror att det är bra att slippa regntäcket en stund, och få torka upp hovarna lite grann...
Oj! Plötsligt känns regnandet här väldigt futtigt.Tja, jag bor 50 min från det här... säger en del
https://www.nrk.no/norge/her-blir-hytta-tatt-av-_hans_-i-hemsedal-1.16509535
Här är europavägen avstängd pga ras och vi får rödklassade sms-alarm om att ge fan i att lämna hemmet. 150 personer sitter evakuerade i närmsta större stad, och nu håller det hotellet på att bli översvämmat också.
Tack!Det har blåst sådär och regnat enormt! Dock inte så mkt som över 100mm som nån annan sa. Vasaloppsstarten är delvis under vatten.
Jeg er i dalføret ved siden av, i Valdres. Samme her. Måtte avlyse hovslageren i morgen, veien forbi her er stengt. Mange evakuerte i kommunenTja, jag bor 50 min från det här... säger en del
https://www.nrk.no/norge/her-blir-hytta-tatt-av-_hans_-i-hemsedal-1.16509535
Här är europavägen avstängd pga ras och vi får rödklassade sms-alarm om att ge fan i att lämna hemmet. 150 personer sitter evakuerade i närmsta större stad, och nu håller det hotellet på att bli översvämmat också.
Trender är kortlivade saker. Det hör till deras natur...Trendspaning, det är helt klart mindre diskussioner om insamling av regnvatten för bevattning nu än för bara 2 månader sen på forumet. Undrar varför?
Insamlingen är ju fullTrendspaning, det är helt klart mindre diskussioner om insamling av regnvatten för bevattning nu än för bara 2 månader sen på forumet. Undrar varför?
Det är ingen som regndansar länge heller. Hoppas jag. Annars, SLUTA!!Trendspaning, det är helt klart mindre diskussioner om insamling av regnvatten för bevattning nu än för bara 2 månader sen på forumet. Undrar varför?
Det är ingen som regndansar länge heller. Hoppas jag. Annars, SLUTA!!
Att vi fortfarande har flygrutter inom södra tredjedelen av vårt land är sorgligt.Ett flyg som flög Bromma-Halmstad blev efter flera landningsförsök, även i Ängelholm och Malmö, tvunget att vända tillbaka mot Stockholm pga vädret!