Stormen Hans

Jahapp... Här står man, i ligghallen, fast i ösregnet...
DSC_5807.webp

Vatten, vatten överallt.
Sjöarna är större än de brukar, vattendragen har flyttat sina gränser och flutit upp på gräsmattor.

Kraftverken har öppnat sina luckor så det mest liknar vårflod. Med skillnaden att det redan är en massa vatten nedströms.

Närmaste veckan kommer det att skvätta varje dag. När slutar det? Får vi nån fin höst eller är det såhär hösten blir...
:arghh::arghh::arghh:

Mina nya gummistövlar som jag beställde i ren frustration i måndags kom fram igår och invigs idag. Så nu har det såklart nästan slutat regna i Skåne :up::D

Tack för det, har slutat här uppe i Stockholms skärgård också, och ska enligt SMHI inte regna på några dagar. 🙏

Jag å andra sidan som provocerade fram den här regnsommaren genom projekt måla fasad och tjugo jävla fönster lovar att aldrig mer göra något dylikt. 😏

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 971
Senast: Derivata
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 854
Kultur Är det någon som har några tips på passande böcker? Jag gillar böcker som inte är för mörka/deprimerande, som har ett hyfsat lyckligt...
2
Svar
38
· Visningar
1 930
Senast: Butros
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 112
Senast: valpköpare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka