Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bild på detta sensationella fenomen.Strålande sol idag, än så länge Ser ut att dra in lite moln men jag njuter av varje sekund så länge det varar!
Roligt om de heter Storm i efternamn ocksåSkulle vara kul att få någon statestik på hur många av de som föddes under stormen Hans framfart som blev döpta till Hans.
Ja det hade ju verkligen varit någotRoligt om de heter Storm i efternamn också
Urblåst kanskeJa det hade ju verkligen varit något
Kan man säga att man är blåst då?
Min extra barnbarn heter Storm i förnamn. De norska föräldrarna visste inte vad de gjorde......Roligt om de heter Storm i efternamn också
Och hur många barn som föds om 9 månader...Skulle vara kul att få någon statestik på hur många av de som föddes under stormen Hans framfart som blev döpta till Hans.
Kunde du inte ha gjort det tidigare???Mina nya gummistövlar som jag beställde i ren frustration i måndags kom fram igår och invigs idag. Så nu har det såklart nästan slutat regna i Skåne
Vi tackar för det.Mina nya gummistövlar som jag beställde i ren frustration i måndags kom fram igår och invigs idag. Så nu har det såklart nästan slutat regna i Skåne
Tack!Mina nya gummistövlar som jag beställde i ren frustration i måndags kom fram igår och invigs idag. Så nu har det såklart nästan slutat regna i Skåne
Till nästa gång beställ gärna lite tidigare.Mina nya gummistövlar som jag beställde i ren frustration i måndags kom fram igår och invigs idag. Så nu har det såklart nästan slutat regna i Skåne
Samma som här. Typiskt nog kom det såklart en regnskur när jag promenerade tillbaka från Willys till jobbet, men solen har faktiskt kikat fram lite i eftermiddag också !Sol o skurar
Mina nya gummistövlar som jag beställde i ren frustration i måndags kom fram igår och invigs idag. Så nu har det såklart nästan slutat regna i Skåne