Storlek på sadelgjord till shettis

Kiwifrukt

Trådstartare
Vad skulle ni gissa på att en ordinär shetlandsponny har i storlek på sadelgjord? Sadeln är en "riktig" ponnysadel (alltså inte den där modellen med handtag för småbarn), som legat på welsh mountain med kort rygg innan.

hade en 90 gjord till min standard med "riktig" sadel. men det säkraste är att mäta var armbågarna hamnar och ha antingen en längre eller kortare gjord så att spännena inte kommer i vägen. är ju ganska trångt vid sadelgjords läget på shettisar.

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
382
Senast: Elektron
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 767
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 932
Utrustning Varning för novell! Min ponny/häst har världssvår rygg och vi hittar inget som ligger bra.... Han är nu ganska omusklad, speciellt...
Svar
17
· Visningar
4 166
Senast: lillamy73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka