Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hej! Jag ska förmodligen hämta hem min första hund denna veckan, en labradorhanne på tretton veckor. Och bland alla de praktiska funderingar jag har så dök det här med halsband upp, hur långt halsband kan man behöva köpa?
Jag har ingen aning om hur stort halsband en labradorvalp kan tänkas behöva, kanske du kan få snabbt svar från uppfödaren?
Vad jag däremot kan tipsa om är att köpa ett halsband som går att ändra längd på lätt.
Typ sånt här:
Även om halsbandet passar perfekt när du hämtar valpen, så kommer du annars behöva köpa nytt halsband om någon enstaka vecka. De växer så jääkla fort de där små fyrbeningarna
Hej.
när jag hämtade hem min lill rottis i sommras hade jag ett halsband på ca 30-40 cm tror jag att det var och det passade i 4veckor. =9 dom växer som ogäs dom små.
Hundavel & Ras
Konstig rubrik kanske, men....
Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.