På arrangemang där ingen verkar ha talat om för funktionärerna vad som gäller. De spelar in film på gatan utanför mitt kontor den här veckan, men vi fick för länge sedan information från filmbolaget om att det inte skulle vara några problem att komma fram till byggnaden. Jomen tjena! Ingen av de funktionärer som jobbar vid avspärrningarna verkar ha fått den här informationen, och i morse blev jag runtskickad till fyra olika gator innan jag hittade någon som kunde tänka sig att släppa in mig. Snacka om att jag kände mig besvärlig!
När jag kom tillbaka från lunchen nu för någon halvtimme sedan blev jag tillsagd att vi under inga omständigheter fick lov att gå in förrän på söndag när de filmat klart! Eeeh, alltså jag har redan varit inne en gång idag och har en hel del viktiga grejer där uppe på kontoret... Fick vänta i 35 minuter på att de skulle bli klara med nån stuntscen, och sen kom en tjurig snubbe och eskorterade mig till dörren.
Och så stör jag mig på att det är en sån jäkla skitfilm som Fast & Furious som orsakar allt det här, det hade väl i alla fall kunnat vara något
bra!