Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för input! (Och vilken fantastisk lampa! ) Sängen och sänggaveln är vit, golvet är grått, garderoberna är vita och övriga väggar blir också vita, därav anledningen till att jag behöver färg någonstans Svart eller vit bakgrund då?@Zinfernia Jag tycker det är en jättefin tapet, beroende på hur du tänker matcha med möbler så tror jag visst det kan funka.
Hade passat med en lampa jag suktar efter.
Vit! Jag tror det blir hur bra som helst.Tack för input! (Och vilken fantastisk lampa! ) Sängen och sänggaveln är vit, golvet är grått, garderoberna är vita och övriga väggar blir också vita, därav anledningen till att jag behöver färg någonstans Svart eller vit bakgrund då?
Rättelse!!! Är jag dum i huvudet eller kanske lite dement? Tapeten heter inte Lucky den heter Happy och kommer från Eco.I mitt kök.
Visa bifogad fil 56585
Tapeten heter Lucky och jag blir glad varje gång jag ser den. Sattes upp 2014 när köket totalrenoverades. Det är tapet på halva väggen, det är vitmålad panel på nedre delen.
Okej, jag håller med. Jag var precis och tittade på den live och den vita bakgrunden var helt klart finast sen var den dessutom mycket snyggare live än jag troddeVit! Jag tror det blir hur bra som helst.
Jag tapetserade nyss med den här, men det kanske inte alls är den typen av mönster du tänkt dig?Nu är jag igång igen Nu behöver jag tapeter till vardagsrummet. Jag tänker mig något i gråa toner, inte enfärgade utan med något slags mönster. Inte gammaldags utan mer modernt, inga ränder eller alltför småmönstrat.
Har ni några tips?
Och vad har ni för tapeter i era vardagsrum?
Jamen något sånt kan jag absolut tänka mig Kanske önskvärt med lite mer framträdande mönster, eller det kanske det är i verkligheten? Så himla svårt att avgöra på bilder tycker jag.Jag tapetserade nyss med den här, men det kanske inte alls är den typen av mönster du tänkt dig?
https://www.rusta.com/se/sv/tapet-scandinavia-p204018420501.aspx
Jamen något sånt kan jag absolut tänka mig Kanske önskvärt med lite mer framträdande mönster, eller det kanske det är i verkligheten? Så himla svårt att avgöra på bilder tycker jag.
Jag tycker nog bilden gör tapeten hyfsad rättvisa i alla fall. Mönstret är inte speciellt framträdande i verkligheten heller.Jamen något sånt kan jag absolut tänka mig Kanske önskvärt med lite mer framträdande mönster, eller det kanske det är i verkligheten? Så himla svårt att avgöra på bilder tycker jag.
Jag vill nog ha lite mer framträdande mönster, det får gärna synas, men tack så mycket för tips ändåJag tycker nog bilden gör tapeten hyfsad rättvisa i alla fall. Mönstret är inte speciellt framträdande i verkligheten heller.
Jag funderar på att inreda ett gästrum åt @athena_arabians när hon har vägarna förbi. Vad tror ni om den här tapeten på väggarna?
Visa bifogad fil 57198
Åh men det var ju häftigt!Tja vi har till exempel en fondtapet med Vaxholms fästning (på 1600-talet) i vardagsrummet
Visa bifogad fil 56553
(Vi har levt med den i tre år men inom ett år borde den vara borta)
Nu är jag igång igen Nu behöver jag tapeter till vardagsrummet. Jag tänker mig något i gråa toner, inte enfärgade utan med något slags mönster. Inte gammaldags utan mer modernt, inga ränder eller alltför småmönstrat.
Har ni några tips?
Och vad har ni för tapeter i era vardagsrum?