Stora tapettråden

Okej Buke, jag behöver hjälp igen. Jag hade tänkt ha den här i sovrummet eftersom jag längtar efter ett riktigt feminint sådant. Fick besked från en av tapetaffärerna att den hade utgått och inte gick att få tag på mer, men har nu lyckats få tag på just den på annat håll. Jag har dock redan hunnit beställa Birds Sinfonia-tapeten också 😅

unnamed.webp

Vad tror ni, kan jag ha Birds Sinfonia-tapeten i vardagsrummet istället? Allt i rummet går i vitt och grått så rejält med färg skadar inte 😅

Detta är vår tapet i vardagsrummet.
Den har suttit där i 11 år och konstigt nog är vi inte ett dugg trötta på den ännu.
B173EB03-68D9-420F-A020-900EBEAF18D1.webp

Liknande trådar

Hemmet Har snöat in mig lite på att få in mer färg hemma. Dels är det snyggt och dels mer trivsamt. Hur tänker ni hemma hos er? Har ni mycket...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 449
Senast: Lyan
·
Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 301
Senast: LinnK
·
Hemmet Jag håller på och hjälper min mamma med att hitta en ny tvtjänst. Idag har hon Viasat som hon får in via satellit. En dyr tjänst som...
Svar
0
· Visningar
204
Senast: Nebraska
·
Hemmet Nu har vi bott i huset i ett år! 😊🎂 Det har gått så fort och vi har ännu inte fått nån snits på det här med förvaring och organisering...
Svar
0
· Visningar
123

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka