Stora snacktråden TVÅ

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora snacktråden TVÅ

Barnen! :) Jag kanske är prillig ;) men jag blir alltid så varm i hjärtat när jag hör föräldrar beskriva sina barn utifrån barnen som individer som du gjorde :)

Jag hoppas också på en lugn natt. Mer snorsug och lite Nezeril är avklarat, så nu är det bara att hålla tummarna. Helst skulle jag hoppa i säng jag med, men jag har tyvärr lite saker som jag måste få gjorda först. Det är därför jag sitter här :o
 
Sv: Stora snacktråden TVÅ

+ Vindvissla:
kolla på vibrasense.se på en produkt som heter Alva. Vet att den har hjälpt många som har haft samma problem som ni har.

Bara ett litet tips...
 
Sv: Stora snacktråden TVÅ

Jag funderar på hur vi ska göra i sommar, tänkte höra hur ni skulle ha gjort. Vi har tänkt att E ska sluta med blöja under semestern. Han är 2 1/2 år, bajsar alltid på toaletten, kan säga till någon gång att han vill kissa. Jag tror att det kommer gå ganska lätt.

Men nu har jag börjat funderar på det här med nappen. Kanske är dax att sluta nu, men blir det för mycket att ta det ungefär samtidigt? Han har napp när han sover och en stund när han har vaknat.

Hur skulle/har ni gjort?
 
Sv: Stora snacktråden TVÅ

OJ, kostade den så mycket! Lite i häftigaste laget... Men jag tror att det ska gå att köpa billigare på någon norsk lr dansk sida.

Hoppas iaf att problemet löser sig, för det lät verkligen inte kul.
 
Sv: Stora snacktråden TVÅ

kl

Ni som inte har "naturliga" barnvakter som mor-farföräldrar eller andra nära som kan vara barnvakt ibland, hur har ni löst det?

Jag känner att sambon och jag skulle behöva komma iväg bara han och jag ibland och göra något men vi har ingen som kan passa barnen.

Hur hittar man egentligen en barnvakt, hur vågar man lämna barnen till någon "okänd" och hur mycket ska man betala?
 
Sv: Stora snacktråden TVÅ

Kanner ni ingen alls i 14-20-ars aldern? Det svara tycker jag ar att de maste lara kanna barnen och da maste de umgas med dem ganska ofta.

Jag och sambon har inte gjort nagot tillsammans utanfor hemmet pa tre och ett halvt ar.
 
Sv: Stora snacktråden TVÅ

jag läcker lite vid löpning och ridning men det är inte så mycket , men däremot har jag ju ett stort känselbortfall "där inne", så nu har jag skaffat knipkulor och hoppas att det ska hjälpa. Det kanske vore nåt för dig med?
 
Sv: Stora snacktråden TVÅ

Jag tittade faktiskt pa knipkulor, bra mycket billigare an vibratorn. Var kopte du dina? Du kan val beratta hur det funkar?

Om man ska bli mer intim sa ar det fler delar som inte riktigt sitter dar de ska, min klitoris t ex verkar ha vandrat ivag ett par cm... Tog ett tag innan jag hittade den igen :D
 
Sv: Stora snacktråden TVÅ

Jag köpte mina på tradera:D Sambon undrade om de var begagnade...

man bara stoppar i dem, de är större än man tror och ja de känns att de är där, men inte så det stör. Jag hade mina i bara nån timme första gången och hade träningsvärk dagen efter, kändes som jag haft sex med en elefant eller nåt:p

Haha ja inte bara killarna som har svårt att hitta den ibland då ;)
Jag har ett jack på nån cm djupt i ena inre blygdläppen där kanterna skaver mot varann när jag rider (häst). Inte snyggt sytt där inte...
 
Sv: Stora snacktråden TVÅ

Lycka till med husbygget! Det ar en intressant process!

Nagon mer an jag som har inkontinensproblem vid anstrangning? Igar var det varre an nagonsin, jag sprang 6 km och lackte sa mycket att jag var tvungen att knyta trojan runt rumpan. Da hade jag anda kissat innan och efter 3 km....

Ja, jag ska ta upp det med min doktor nasta gang jag traffar honom....

Vad skulle man göra utan Buke? Var ute på första riktiga träningspasset igår och ack vad det läckte, ungefär som för dig. Hade ditt inlägg i minnet och det gjorde att det kändes lite mindre eländigt :grin:

Har varit duktig med knipet så jag antar att det inte är bekymret. Blir att ta en funderare på om det ska bli någon nummer 2 innan saker och ting behöver fixas till ;)
 
Sv: Stora snacktråden TVÅ

Jag ska testa knipkulorna, finns för 200 kr på lustjakt så det känns ok. visst är det skönt att inte vara ensam! tillsammans är vi helt normala hihi.
 
Sv: Stora snacktråden TVÅ

Jag läckte aldrig innan så min egen gissning är att det beror på själva graviditeten och tyngden neråt så pass länge. Jag kunde t ex inte göra knipövningar alls sista tio veckorna med Isaac, det hände liksom inget.
 
Sv: Stora snacktråden TVÅ

Nä, det är säkert olika hur mycket de tynger ner. Sen blev jag ju gravid igen efter 15 månader ungefär, och andra graviditeten var mycket tyngre för kroppen. Mer foglossningar, mer tyngd neråt. Säkert för att allt där inne inte var lika spänstigt som första gången jag var gravid, det hade ju redan varit uttänjt en gång. Som en använd ballong som är mycket lättare att blåsa upp andra gången, tänker jag.
 
Sv: Stora snacktråden TVÅ

Usch, idag är en så jäkla tuff dag ( och fyra dagar framåt ).

Varje år mellan den 4-8 juni står mitt liv still och jag bara gråter mig igenom dagarna, orättvisa liv :(

An angel in the book of life,
wrote down your babys birth.
Whispered as she closed the book,
too beautiful for earth.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 008
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2
Svar
37
· Visningar
1 786
Senast: miumiu
·
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 176
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
15
· Visningar
2 080

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp